Ziek?! Vast nog wel meer kids!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LvB, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LvB

LvB Actief lid

21 jan 2008
    188
    0
    0
    Er zijn vast nog wel meer kinderen ziek?

Rhodé is afgelopen zaterdag begonnen met heel heftig overgeven/spugen. De fles kwam er met grote bogen uit.
    Ook ontzettende diaree. Gewoon niet te omschrijven. Ze heeft anders stevige ontlasting dus ik weet niet wat ik mee maak.

Ze is anders echt super makkelijk (zijn we echt mee verwend) en ze huilt nu ook wat meer. Als is het nog weinig hoor.

En ze ziet gewoon lekker pips.

Vraag me af hoe het bij jullie gegaan is? Hoelang het duurde en wat ze hadden en wat je ermee deed, enz....

2. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Elian is al sinds oud en nieuw bij non stop ziek. Hij is nu bezig met zijn derde verkoudheid/griep van 2009 en had vanmiddag 38,5 graad koorts. Tussendoor heeft hij ook nog buikgriep gehad. Wat doe ik ermee? Tja.. uit laten zieken, zorgen dat hij genoeg drinkt en veel thuis blijven...

Beterschap voor je meisje!

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hier ook een meisje wat al 1.5 maand op en af ziek is, buikgriep, oorontsteking, hoge koorts. Nu weer verkouden en vreselijk aan het spoken 's nachts...
    De huisarts zei dat er ontzettend veel vooral kleine kindjes ziek zijn, allemaal virusjes en die moet je gewoon uitzieken. Goed opletten of ze genoeg drinken en de koorts in de gaten houden.

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    sophie ziet er ook wat papperig uit, pus uit dr oogjes (ziet er dus 'smorgens niet fris uit) rood en schraal bekkie, hoesterig en wat verkouden. verder gelukkig nog geen koorts oid

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Rond Kerst verkouden geworden en eigenlijk is Jesse nog steeds snotterig, geen koorts en niet hangerig. We blijven maar bellen vegen, het is even vervelend, maar goed: dat betekent weerstand opbouwen.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Gjalt is ook ziek, hij kwakkelt al 5 weken, maar sinds 2 dagen is die nu goed grieperig :( alleen maar huilen, koorts en echt niks is goed, hij wil niks. fles wil die wel hebben maar zijn eten niet... geef hem maar extra te drinken nu. verder slaapt die heel erg veel. Als hij een zetpil krijgt is die een uurtje vrolijk en daarna alweer bekaf en wil die weer slapen. Laat hem maar goed uitzieken, hopelijk knapt hierna eens goed op ;)

7. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik ben ontzettend verwend, amy is 14 maand en is 1 keer echt ziek geweest dat ze koorts had, dat duurde 1 dag, voor de rest 2 keer verkouden.ik leef met jullie mee. lijkt me echt zo zielig als je kleintje zo vaak ziek is

8. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera is een paar weken terug een week ziek geweest.
    Gewoon hoesten, diaree en verkoudheid.

Ik daarentegen ben als sinds een dag voor kerst ziek..... :(

9. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Dewi heeft ook af en aan wat....pfff af en toe echt om wanhopig van te worden! Nu heeft ze haar ogen weer zo enorm ontstoken dat ze die smorgens met geen mogelijkheid open krijgt! Ik moet ze echt losweken! Gister naar dokter geweest en druppen gekregen....mensen staarden me onderweg allemaal aan en 3 mensen konden t zelfs niet laten er wat over te zeggen/vragen..Zo beroerd ziet ze eruit!

Ze heeft constant wat de laatste tijd....soms denk ik echt 'heb ik daar zo'n moeite voor gedaan om 6 maanden lang alle bv eruit te kolven!?'....

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hier ook...allemaal al de week voor kerst, en nu begint er net vanavond weer 1 te spugen :(

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi hoi,
    Hier ook een ziek kindje gehad van de week. :( Normaal is het een makkelijk kind en echt heel makkelijk. Daar zijn we dus ook erg mee verwend ;)
    Maar deze week had ze koorts en was het best veel huilen. Of ze sliep juist heel veel..Ook 'snachts was ze best onrustig! De rust is hier gelukkig wedergekeerd, geen koorts meer en weer een vrolijke meid ;) Het duurde ongeveer 4 dagen..

12. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier ook al eentje vanaf november aan het kwakkelen...buikgriep,koorts keel en oorontsteking en constant verkouden....pfff wordt er soms wel een beetje moe van...
    En het hoesten ( overdag niet of nauwelijks maar s'nachts....) hopelijk wodrt het snel lente!

13. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Hier ook al vanaf sinterklaas ongeveer. Misschien is het totaal 2 wkn weg geweest! Hij is nu net een paar dagen van de buikgriep af.

Mama is nu degene die het heeft maar dat is niet zo erg ;) , ik hoop dat het nu even een tijdje rustig blijft en idd hopelijk is het snel lente!

14. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    2 weken geleden had hij ineens hoge koorts en is toen ruim een week ziek geweest. En afgelopen week nog steeds niet helemaal lekker. En nu was het zo goed als over en begint hij ineens flink te overgeven. Ik hoop wel dat dit eenmalig is, want vind het zo sneu zo'n ziek kindje (en ik ben zelf ondertussen doodmoe)

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

hier ook al maanden aan het kwakkelen. ik kijk uit naar de lente, want dit is echt niet te doen! Steeds verkouden, snotneus, koorts, oorontsteking, het houdt niet op! Arme jongen...

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook aan het kwakkelen met 4 kids al vanaf kerst :(
    Tot ziekenhuis bezoeken aan toe :(
    Ik wil de zomer!

Deel Deze Pagina