Zelf fles vasthouden, wanneer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer hield jouw kleine de fles zelf vast?

1. Vanaf 4/5 maanden

2. Vanaf 6/7 maanden

3. Vanaf 8/9 maanden

4. Vanaf 10/12 maanden

5. Niet.. :S

6. Anders nl..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Omdat Justin dit echt níet doet.. hij is de laatste tijd heel druk dan en trekt hard aan mijn haren (soms ook weer niet) en knijpt gemeen tijdens t drinken, wil zich omdraaien en evengoed eten jaja.. Ik had de hoop dat hij s zou denken, goh laat ik de fles maar lekker zelf vast gaan houden. Nou mooi niet.. hoe zit dit bij jullie ukkies? Vanaf wanneer deden ze dit?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn heeft nooit zelf haar fles vastgehouden....lui ding ;)

Haar tuitbeker houdt ze wel zelf vast

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ikzelf geef altijd BV maar als mijn man Isa de fles geeft houdt ze 'm zelf al af en toe vast vertelde hij (en heb een foto als bewijs :) ).
    Mijn buurvrouw heeft zo'n aventfles met van die armpjes eraan. Die kun je loskopen en dan aan de fles maken zo is het makkelijker voor ze om de fles vast te houden. Msschien dat dat wil helpen ;)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier sinds een paar weken, hij wilt het zelfs ook echt zelf doen. 9 van de 10 keer duwt hij mijn handen weg en houd dan zelf de fles vast! Heb wel zo'n fles met zo'n gat in het midden zeg maar dus hij kan het ook zelf goed vasthouden. De andere flessen wilt en probeert hij het ook alleen dan valt de fles toch vaker uit zijn handjes en dan moet je hem eens horen mopperen :(

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien komt dit omdat vanaf t begin dat Justin uit t flesje drinkt, hij 1 arm langs mij heen moest doen ivm onrustig zijn en wegdraaien elke x.. En nu is hij zo afgeleid constant.. pff.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Haha en patries ook als ze zelf de fles vast houden kunnen ze nog aan je haren trekken hoor! Tenminste Yara wel! (en dan gewoon met 1 handje de fles vasthouden!)
    Hier doet ze ;t vanaf een maand of zes, met de handvaten van avent eraan!

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo houdt zelf zijn flesje vast sinds hij zo'n 5 maanden oud is.

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano houdt de fles op t einde zelf vast in het begin is hij nog te zwaar. het begint nu langzaam steeds stabieler te worden dus denk dat hij rond de 6 a 6,5 maanden zal zijn als hij het echt zelf kan

9. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

rond de 5 maanden kon civan dit wel :)

10. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    ik heb van die handvaten die ik om avent flessen kan doen en tijn houd die al goed vast vanaf de 4 maanden

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Elena "omarmt" haar fles, ook zoiets (wel heel schattig om te zien).. Of ze drukt met haar handjes op de fles, zodat de speen telkens uit haar mond schiet.. *zucht*..

Ik moet haar handjes ook altijd lostrekken van de fles, anders gaat dehelft ernaast.. Laatste dagen probeer ik haar af te leiden door mijn vinger in haar handje te leggen ofzo. Gisteravond had ze toevallig nog mijn kin vast en daar heeft ze een behoorlijke draai aan gegeven, hihihi..

Denk dat Elena over een maandje wel zelf de fles zal vasthouden. Die handvaten van Avent is wel een idee, ik zal eens kijken..

12. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Heej Patroes,

Bink houdt zijn flesje nu sinds enkele weken zelf vast. Maar alleen de Nuby fles waar sap in zit.
    De melkflesjes houdt hij nog niet zelf vast.

Toys

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn deed dit al heel snel, maar dat was meer omdat meneer geen geduld had en veel te bang was dat we de fles op zouden pakken(hebben eerst steeds met tussenpauze melk gegeven ivm reflux)
    Hij zit wel altijd heerlijk warm opschoot, maar houd de fles zelf vast!
    Soms wel makkelijk als ik op pad ben met de wandelwagen en het is etenstijd! hoppa fles geven en verder winkelen! hahahaha

kus miek

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ruben sinds een maand of 5.

15. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    evy is 10 maand en doet het nog steeds niet

16. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Jolijn legt nu al haar handen om de fles, ze kan hem nog niet stevig vast houden, maar probeert dat wel!

17. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hier al vanaf een maand of 4. Meneertje was veel te ongeduldig iedere keer en griste dat ding gewoon uit onze handen haha.

Nu houdt hij hem nonchalant met 1 handje vast om... jawel aan mijn haar te gaan trekken!

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier wordt de fles ook niet vastgehouden, misschien komt het nog...

19. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Lisa kán het wel maar heeft er meestal niet zo'n zin in... Alleen als ze heel erge dorst zit of er iets héél lekkers in de fles zit doet ze het zelf, anders spert ze haar mond wagenwijd open en gaat gewoon zitten wachten tot wij hem geven.. Hoeze verwend haha..

20. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    volgens mij kan ze het wel, maar ze doet het niet. Ze hangt lekker tegen me aan (of m'n man) en dan zit ze met mijn handen te spelen of aan m'n haar te trekken ook ja (is sowieso erg interessant, net als m'n ogen, daar prikt ze regelmatig met een klein vingertje in)

Deel Deze Pagina