Waar zijn jullie mee begonnen en vonden ze het lekker Leuke foto's zijn ook welkom Ik ga binnenkort beginnen met bijvoeden en ik vindt het weer zo leuk
Wij zijn begonnen met stukjes sperziebonen en appel Ik zie zo nog die hoofdjes voor me, vol verbazing: ik pak dit met m'n handje en stop het in mijn mond..... wat - is - dit?? Geweldig!
Wíj zijn niet begonnen, maar mn dochter was begonnen. Trok een banaan uit mn handen en stak hem in haar mond. Alzo, haar eerste hapje. Deze is van 3 dagen daarna
Aaahhhhh hoe oud is ze nu? Ik twijfel nog waarmee ik wil beginnen ... Heerlijk om te zien he Zoé ik vindt dit altijd een leuke stap bijvoeding krijgen
Nou die foto is dus precies wat ik probeerde te omschrijven hahaha Geweldig, dat hoofd! Verrek......ik eet!
ja, die twee foto's samen vond ik net een klein stripverhaaltje "Ehhhh... wat moet ik hiermee?" "Oh, kijk nou, het kan mn mond!" Over 2 maanden wordt ze trouwens alweer 1 *slik*
Dit is mijn jongste dochter. Oke, niet de allereerste hapjes, we zijn begonnen met 6 maanden, dit is de 3e keer dat ze iets naar binnen werkt (soort van). Die blik ook...target gespot! En nu naar binnen werken hihi
Hahaha, ja, ook een klein beeldverhaaltje Die knuistjes dr bij... "okee, als die struik daar gaat bewegen geef ik hem een oplawaai!"
Poe ja, geduld... Fijn de omgeving die nu begint met 'ze mag toch al beginnen met hapjes'? Eeeeeeeeh ja, màg, moet niet.