Hoi allemaal, Nu is mijn ventje nooit een flessenkindje geweest maar nu hij verkouden is, is het nog erger geworden. Hij begint nu zelfs te huilen als hij de fles alleen al ziet Omdat ik toch wil dat hij zijn melk drinkt ( is toch nog zijn hoofdvoeding) heb ik eens een pakje fruitmelk geprobeerd, de 80cc die in net aanbood gingen er perfect in. Nu vroeg ik mezelf af of je dit ook zelf kan maken?? Maak je dan gewoon de voeding koud aan en dan een paar lepeltjes fruithap erbij of hebben jullie andere tips? ik geloof wel dat hij de koude melk op dit moment lekker vind dan de warme want koud is net ff iets lekkerder op een zeer keeltje. Alvast bedankt voor jullie suggesties. Groetjes Kim
Nils heeft precies hetzelfde gehad vorige weken. Hij was superverkouden en had uiteindelijk ook een oorontsteking (dubbel) waardoor zuigen aan het flesje heel veel pijn deed. Fruit vindt hij altijd lekker en dat ging dus wel redelijk. Wat ik deed, was gewoon fruithapje in een bakje. Vervolgens een flesje klaarmaken (incl.warm maken, dan lost het poeder beter op) en bij het fruit gieten tot de gewenste dikte was bereikt. Ik gaf het met een lepeltje, dus ging er per keer tussen de 30 en 60cc melk bij. Maar in combinatie met het fruit was dat wel flink wat vocht. Misschien heb je er wat aan!! Als je 't gewoon in z'n flesje wil geven, dan moet je denk ik veel melk en maar een beetje fruit doen (terwijl het bij mij dus precies andersom was). Kan prima!!! Succes en beterschap voor je kleintje...