Ziekenhuis drama wie heeft een goede tip

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Que, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Goedenavond dames,

Pff heb niet meer bijgelezen hoor, wat kletsen jullie veel ;).

Hier vanmorgen naar de HA geweest met de kleine man. Allereerst liep ze 45 min uit. Daar had ik al de P in. toen ik vroeg of ze naar zijn oortjes wilde kijken omdat er dinsdag een oorontsteking is geconstateerd in het ziekenhuis en dat hij daarom (volgens de KA) veel spuugt. zei ze dat ze niets zag en ik dus weer weg kon gaan.

Vanmiddag ging het maar niet beter met hem. Hij had een piepende ademhaling en bleef maar golven spugen. Ik de KA gebeld. Kon direct komen, maar zij was er niet kreeg dus een ander. Nee werd er gezegd oren zijn nog niet over. Ik over de ademhaling gehad (hij heeft al vanaf zijn geboorte een vreemde ademhaling) nee werd er gezegd ik vind niets vreemds.

Nou echt ik weer naar huis na 2 uur in het ziekenhuis te zijn geweest.

Kleine man is echt niet zich zelf.
    - spuugt veel
    - is erg hangerig
    - en ademhaling is echt erger geworden dan dat het was.

Pff baal zo enorm aangezien ik vanaf zijn geboorte al van het kastje naar de muur wordt gewezen. Er wordt nu doodleuk gezegd, wacht maar tot 30 november dan staat hij op het spreekuur van de kindercardioloog (gelukkig van een ander ziekenhuis). Ik snap het niet, als een moeder al bijna 6 maanden roept dat er iets aan de hand is waarom doen ze niets dan?? Oke er is een hartfilmpje gemaakt, een echo, longfoto en is toen hij 1,5 week oud was opgenomen in het ziekenhuis omdat hij niet meer at.

KOM OP ZEG ER IS IETS MET HEM AAN DE HAND!!!!!

Sorry ik moest even mijn verhaal kwijt!!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou een second opnion aanvragen, weet niet in welk ziekenhuis je bent geweest, maar misschien zijn er hier meiden die in jou, of omgeving ervan een goed ziekenhuis weten.

Wij hebben ook second opnion gedaan omdat we niet gehoord werden, en uit eindelijk bleek er best wle veel aan de hand te zijn.
    We zijn tot de dag van vandaag blij dat we deze stap hebben genomen, en Quinn is nog steeds onder behandeling

3. Que

Que Niet meer actief

Wij zijn in het langeland ziekenhuis in zoetermeer

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Bij mij in de buurt dus, ik woon in den haag

Wij zijn naar rotterdam gegaan, het sophia, wij zijn heel erg tevreden.

Toen wij de second opnion kregen daar, kregen we de staf arts, weet niet of dat gebruikelijk was.
    Ze nam alle tijd voor ons en werd van alles in werking gezet.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij zijn daar wel heel goed geholpen. Kun je me de naam van de KA pb'en? Ik geloof dat we die niet hierzo neer mogen zetten.

Maar bij Nick was het overduidelijk dat er iets niet goed was, die werd grijs/blauw en was veel te koud.

Ik weet wel dat wij vroeger ook zeker niet te spreken waren over dit ziekenhuis en noemden het ook altijd het Trammelant ziekenhuis.

Als je het niet vertrouwt, zou ik gewoon naar de EHBO van een ander ziekenhuis gaan. Het Reinier de Graaf in Voorburg vind ik erg goed. Daar zijn wij geweest voor vruchtbaarheidsonderzoeken, ik weet dus niet hoe de kinderafdeling is. Maar ik vind het een prettig ziekenhuis iig.

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Daar noem je ook een ziekenhuis ....ik ben er zelf geweest maar ben er ook totaal niet tevreden over.( woon nu trouwens al een paar jaar niet meer in zoetermeer).

Wij noemen het daarom ook trameland ziekenhuis:p

In Den-Haag zitten wel een paar goeie

Sterkte met je zoontje !!

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Misschien kun je om Ventolin vragen? Mijn zoon krijgt dat ook omdat hij het vaak benauwd heeft als hij verkouden is. Ik merk dan altijd meteen dat dat hangerige verdwijnt. Dat spugen kan ook met een virus/verkoudheid te maken hebben...

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waar denk je zelf aan? Zou het niet iets astmatisch of evt een allergie kunnen zijn?

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wij zijn in Juliana geweest in den haag, pffffff na 5 maanden niks wijzer geworden

Werd zelfs gezegt dat een baby geen pijn kan hebben :x

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ikke, Ik ben toen zelf in Westeinde ziekenhuis geweest en die is wel goed.

Wat belachelijk dat ze dat hebben kunnen zeggen.

11. Que

Que Niet meer actief

Waar ik zelf aandenk..... lastig.

Toen hij net in het ziekenhuis werd opgenomen, bleef ik er bij dat hij pijn had met eten. Hij kreeg een sonde in zijn neusje en bleef maar gillen bij het laatste beetje eten.
    Opzich blijf ik daar nu nog steeds bij. Ook al heeft hij geen pijn meer. Maar ik blijf er bij dat er in dat opzicht iets zit wat niet juist is. Wellicht dat er toch iets met elkaar in verbinding zit.

12. liefde is

liefde is Lid

14 okt 2010
    67
    0
    0
    kan alleen maar zeggen, HOU VOL< BLIJF AAN DE BEL TREKKEN
    moeder intuitie is meestal de juiste !!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ja en dat zegt iedereen, daarom begrijp ik echt niet dat sommige artsen dan niet toch nog doorzoeken. :(

14. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Que,

Beetje krom misschien maar je kunt ook contact opnemen met je verzekeraar. Zij kunnen nakijken naar welk ziekenhuis je het beste kunt gaan ( ook voor een second opinion) omdat je nu al een half jaar van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Zij weten daar ook veel over en kunnen ook dingen nakijken zoals wachtlijsten, voor welke klachten kun je het beste naar welk ziekenhuis etc.

Meid, wat een lastige situatie! Er is niets frustrerender dan het gevoel te hebben dat je niet gehoord wordt!
    Sterkte meis!!

Houd je ons op de hoogte hoe het verder gaat met jou en je mannetje?

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

In voorburg zit geen EHBO. Voorburg is alleen vaak voor maandag tot vrijdag behandelingen. Idd wel voor vruchtbaarheidsbehandelingen en daar is mijn vlokkentest uitgevoerd en de 20 weken echo.
    De kinderafdeling van het reinier de graaf zit in delft. zo ook de poli.

Meis heel veel stekte en wat de andere dames ook zeggen zoek een ander ziekenhuis als je. Je niet serieus genomen voelt. Bv het reinier de graafgasthuis maar in den haag en rotterdam zijn er ook genoeg.

Sterkte de meeste moeders voelen het goed aan als er wat aan de hand is.

16. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb goede ervaringen met Sophia kzh in Rotterdam. Ik hoop dat je nog steeds willen proberen om derde opinion te zoeken.

Echt sterkte meid. Je kan hier altijd jouw frustraties kwijt.

Deel Deze Pagina