Jasper is met zo'n 14,5 maand begonnen met loslopen, geweldig gezicht, kan er niet genoeg van krijgen om naar te kijken Het lopen gaat steeds beter, wel loopt hij nog wat met zijn armpjes omhoog voor het evenwicht. Als hij valt tijdens het lopen, kruipt hij ergens naartoe om zich weer op te trekken. Hij heeft het 2 keer gedaan, zelf gaan staan vanuit zit/kruipstand (hij kan het dus wel), maar verder doet hij het niet. Ik vraag me af of er iets is wat wij kunnen doen om dat zelf gaan staan te stimuleren. Of is dit ook gewoon iets wat hij vanzelf op een gegeven moment gaat doen. Hoe is dat bij jullie kindjes gegaan? Hoor graag van jullie
gewoon even wachten meid, die van mij is toevallig ontzettend vlot maar ik herken precies datgene wat jij zegt en geloof me nog geen week nadat ze haar eerste stapjes (4) lost zette liep ze als een kieviet, en nu 4 wkn later (11,5 mnd) rent ze bijna de kamer door maar echt zodra ze eenmaal los lopen gaat het zo verschrikkelijk had dat je je dat nu niet kunt voorstellen, dus je hoeft echt niks te stimuleren hoor, dat doen ze zelf wel