Bioresonantie test met dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quinten2011, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames Ik heb vandaag met onze dreumes een bioresonantie test gedaan maar denk dat ik er andere verwachtingen van had.
    Ik kreeg niets te horen of hij nu ergens allergisch voor was.
    Moest maar een volgende keer terug komen dan ging hij een programma doen maar hoe of wat zei hij niet.

Is dit normaal? Wat heb er een beetje mijn bedenkingen bij.
    Herkent iemand dit of er ervaringen mee

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier ging de natuurgeneeskundige specifiek op voedingsmiddelen testen allemaal buisjes met 'stofjes' en de pendel of hoe dat heten mag 'vertelde' en begon de andere kant op te bewegen bij reactie. En hier wel dingen waar ze op reageerde en waar ze ook echt op reageert.

3. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oké hij kreeg twee elektroden aan de voetjes en daar ging een programma door maar meer ook niet

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oh ja dat deed de homeopaat ook maar daar kwam ook de koemelkallergie uit maar toen had ze nog alleen flesvoeding geen bijvoeding.

5. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar hij vertelde niets zei alleen maar dat hij een programma gaat doorlopen de volgende keer en hem Chinese druppels wilde geven

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Met Thirza ook gedaan en toen kregen we direct te horen waar ze allergisch voor was. Lijkt me dus een beetje vreemde gang van zaken, ook dat die man gelijk van alles gaat behandelen, zonder dat blijkbaar met jou overlegd te hebben...
    Wij hebben het alleen als test gebruikt, die behandeling daar geloof ik dan weer niet in, omdat ze tegelijk ook een dieet adviseren en vanuit de reguliere geneeskunde wel bekend is dat het tijdelijk elimineren van een product de rust kan geven die nodig is om over een allergie heen te groeien.
    Maar een oud-buurmeisje van me is er wel heel erg van opgeknapt en kon na de behandeling dan wel weer eten waar ze eerst allergisch voor was.... ;)

7. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hmm dat is raar, volgens mij moet hij je gewoon direct kunnen vertellen waar de allergie in zit... Althans, zo ging dat bij ons in de praktijk wel en daarna werden de programma's pas opgestart voor de gerichte behandeling.

8. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee helemaal niets ik vond t gewoon raar hij begon meteen Hoe hij verzekerd was en als dat op was op mijn naam verder ging en toen had ik al zo iets van hoe vaak moet hij dan komen voor de behandeling? En vertelde ons helemaal niets was erg bod na mijn zoontje. Ik ga er zeker niet mee verder daar had al meteen t gevoel van dat t niet klopte

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, dat is technisch gezien verzekeringsfraude en zou je evt even kunnen melden bij je verzekering...

10. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    zoek idd een andere bioresonatie-therapeut als het niet goed klikt. Een klik is zo belangrijk.

je moet in de behandeling geloven ja; want mijn? osteopaat zei over bioresonantie:
    "een huisarts/kinderarts kan je kind beter maken als het ziek is, maar een bioresonantie kan de weerstand van je kind verhogen - en dat kan verder niemand - hoe groter de weerstand is, hoe meer ze kunnen verdragen".

ik geloof daar dus wel in.

en dat die man (meer mannen praten niet zoveel he;)) over de verzekering vertelde begrijp ik wel: tuurlijk is het "oplichting" maar vergeet niet dat je HEEL VEEL premie betaald voor een pakket waar alternatieve geneeswijzen vergoed worden; en dan nog kan je maar voor 250 euro besteden (tegenover 120 premie bijv...).
    ze snijden ontzettend in het vergoeden van alternatieve geneeswijzen. ik vind een verzekeringspremie voor aanvullende verzekeringen ook "oplichting".

en de volgende keer gewoon vragen waarop je kindje reageert; als hij het niet verteld, dan gewoon vragen toch?

en oja..vaak moet je ongeveer 5x langs gaan en dan hebben ze alles kunnen behandelenen en zo de weerstand ertegen vergroot.

succes...en als er geen klik is; gewoon een andere kiezen:)

11. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Wat balen voor je zeg! Ik kan me voorstellen dat je er andere verwachtingen bij had....zo ging het bij ons ook niet hoor. Ik kreeg ook direct te horen waar hij allergisch voor was. (die vrouw waar ik ga doet een zgn vegatest, das met zo'n pennetje onder de voet). Misschien kun je aangeven waar je ongeveer woont, misschien dat ik of andere zp ers tips hebben voor een goede in je buurt?

12. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Waar woon je? Bij onze zoon heeft hij wonderen verricht en gelijk de eerste consult uitslag..

13. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon in t zuiden in heerlen

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Daar ken ik helaas niemand! Maar zou toch eens verder kijken in jou omgeving als er geen klik is.

Deel Deze Pagina