Hallo allemaal, Mijn man en ik hebben gekozen om na acht jaar samen zijn toch nog samen voor een kindje te gaan! Beide hebben we al kinderen uit een vorige relatie! Mijn man heeft vorig jaar een hersteloperatie ondergaan, na 12 jaar! Operatie opzich is gelukt, alleen nu nog zwanger worden! Zijn er vrouwen die hier ook mee bezig zijn of mee bezig gaan? Graag zou ik hierover met andere vrouwen willen praten, zodat we er met zijn allen niet alleen voor staan!!!
Welkom op het forum. Ik hoop dat je antwoorden zult vinden op je vragen en dat jullie maar snel een positieve test in handen krijgen
Dank je hoop ik ook! Ik hoop dat er meerdere mensen mee bezig zijn, zodat je wat ervaringen uit kan wisselen!
He hoi! Ik heb in mijn directe omgeving dit meegemaakt. Een goede vriend van ons heeft zich al, meen 15 jaar geleden laten helpen. Omdat er met zijn inmiddels overleden vrouw geen kinderwens was. Nu heeft hij 2 jaar geleden een nieuwe vriendin gekregen. Zij had al 3 kinderen. Het heeft zo gekriebeld dat ze de sterilisatie van hem ongedaan hebben gemaakt. Dit is prima gelukt, want zijn huidige vriendin is inmiddels 32 weken zwanger!!!