ik kreeg net een brief binnen dat ik deze week een fotosessie kan laten maken bij de AH ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft zijn ze de moeite waard en is bijbestellen duur? gr
Dat kan ik je de 30ste vertellen. Je hebt in ieder geval geen koopverplichting. DE hele reportage is volgens mij 200 euro. Maar vrijdag zijn de fotos van mijn baby klaar. Ik neem denk ik de gratis afdruk en nog 1 leuke voor mn ouders.
Het is ontzettend duur om ze af te nemen. Wij waren flink wat kwijt, maar ik vond de foto's echt geweldig! Zijn leuker geworden dan bij een fotograaf en daar was ik nog meer kwitj
wij hebben zoiets toen ook laten doen. echt hele mooie foto's geworden! tijdens de sessie hadden we aangegeven dat wij foto's in sepia en zwart-wit niet mooi vinden. en wat doen ze? juist! meer als de helft van alle foto's waren in zwart-wit. de grootste hele leuke foto was in sepia. wij hebben toen alleen de kleurenfoto's genomen. is idd een flink bedrag, maar bij een fotograaf ben je vaak meer kwijt.
Ik was vorig jaar voor de hele set 180 euro kwijt. Ik was ook van plan om 1 leuke te nemen en de gratis foto. Maar als je daar staat ben je zo om haha, want je kan niet kiezen. Bij bestellen is ook erg duur dat hebben we niet gedaan. We hebben ze ingescand en naar familie door gestuurd. Ik doe het waarschijnlijk ook niet meer, best veel geld voor wat foto's. En het is in 10/15 minuten gebeurd dus erg lang zijn ze niet met je kindje bezig. Hier iig want er was een vrij lange rij, dus het was door werken voor ze.
Heb het hier ook gedaan en is super bevallen foto's zijn heel erg leuk geworden en de fotograaf deed ook veel met verschillende houdingen/attributen enz. Ik heb toen ook de hele set gekocht zonder een canvas ( dus alleen alle foto's) en dit koste ons toen honderd euro.
Ik vind persoonlijk de fotograaf die bij AH komt erg goed. Ik geloof Profi portret dat ie heet. Ben ook wel eens bij foto Bell (super de boer en Jumbo) geweest, en die foto's vond ik heel wat minder van kwaliteit. Duur zijn de foto's altijd wel, het is maar net hoeveel je er wilt hebben natuurlijk! Wij hadden vorige keer ook twee foto's op canvas, echt super (duur ) twee mooie lijsten erbij. En nu hangt er bij ons een in de woonkamer en eentje bij mijn ouders, en iedereen is er enthousiast over! groetjes Setje
ik vind juist Bell Photo veel beter. en leuker geprijst. hier waren ze een tijdje terug bij de appie, maar stervens duur. en de leukste foto's op canvas en wilde je die als normale foto? dan kostte je dat 45 euro. nee echt niet. dan is bell photo een stuk leuker geprijst en die maakt vind ik ook mooiere foto's. maar wij hebben nu hier in Rotterdam een fotograaf gevonden die goed fotografeerd voor weinig geld. de sessie zelf kost iets van 60 euro en de foto's vanaf 1,99 (10x15) dus dat is nog eens te doen. op die manier heb je veel meer leukere foto's
Bij oudste hebben wij bij Bell Photo gedaan, vond ik geweldig! Daarna hebben wij niet meer gedaan, want kon toch niet weerstaan, heb ik mezelf afgeleerd, haha! Bij fotograaf waar wij geweest zijn is veel goedkoper en veel leuker! Was het 1 cd rom en 12 foto's van 10x15 totaal 100 euro!
ik heb ook zon fotosessie laten doen moet zeggen ze zijn supermooi was 100 euro kwijt maar je krijgt ook een kaartje mee dan kun je inloggen op die site voor nabestellen staan de fotos ook op heb ze op de computer gezet en de rest laten ontwikkelen bij de kruidvat voor de familie dus ze hebben allemaal wat en scheelt een hoop geld
Dat vind ik dus ook! Heb hier 2 complete sessies in huis van Eva. En bij de beide opas en omas hangen er fotos op linnen van de fotograaf.
http://www.kids-profi-portrait.com/index_nl.html Dit is het bedrijf dat namens AH de foto's maakt Ik heb al 3x een serie van Jelina laten maken, en de eerste keer alles gekocht, maar de 2e en 3e keer maar een paar foto's. Is duur, maar je hebt wel wat. Vooral de canvas foto's zijn duur, maar wel super mooi.
ik vond het wat tegenvallen. De foto's die ik verwachtte dat ze erg mooi geworden waren, waren niet eens afgedrukt. De gratis foto was zeker niet de mooiste die afgedrukt was. Uiteindelijk 1 foto (30 bij 30 - of eigenlijk 20 bij 20) voor 32 euro . Ik doe het niet meer...
Ik had mijn moeder mee.... die heeft ze allemaal gekocht.Beetje onzin want wat moet je met zoveel fotos (en zo groot), maarja we konden ook niet echt kiezen. En als we er een paar namen kwam je al gauw uit op het bedrag van de hele sessie.