Beste allemaal, We zijn een beetje aan het rondkijken voor een kinderstoel. We hebben hem nu nog even niet nodig, maar ons idee bij bijna alle stoelen die we zien is dat de kinderstoelen allemaal zo laag zijn. We hebben best wel een lompe eettafel en op de een of andere manier lijkt het net alsof de kinderstoelen daarbij allemaal in het niet zouden vallen. Hebben jullie nog goede tips? Oh ja, het liefste hebben we een beetje een compacte stoel als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn zus heeft er een op wieletjes, maar die is in de basis op de grond heel breed. Wij hebben zelf liever een stoel waarvan de poten recht naar beneden gaan (als het nog te volgen is). Alvast bedankt voor jullie tips! Groetjes Josien
hey josien wij zijn ook beetje aan rond neuzen geweest , en ons leken de stoelen ook al zo laag . man in de babyzaak zei dat het gewoon zo leek. mij leek de stokke zo leuk (op intern) maar leek zn klein ielig stoeltje toen we hem zagen . iemand misschien fotos ??? groetjes
Wij hebben ook een hoge, grote tafel. De stokke was voor ons dus ook geen optie, omdat daar sowieso al geen blad aan zit, dus dan zou de kleine min of meer met z'n handen boven z'n hoofd moeten eten. Nu hebben we een Kid-hit van Geuther en die bevalt echt prima. Hij lijkt een beetje op de Tripp-trapp, maar hier zit dus wel een blad aan, en volgens mij is 'ie ook wat hoger.
Wij hebben de Bambino stoel van Kruidvat, goedkopere versie van de Stokke zegmaar. Nu hebben wij een flink hoge koloniale tafel, Joey zit met zijn kin op het tafelblad. Nu zit hij in de IKEA stoel, en hij zit er prinsheerlijk in te eten op perfecte hoogte!
Wij gingen kijken voor de stocke tripp trapp en hadden ook het idee dat ze zo laag zijn,maar na ons goed te laten informeren toch maar één besteld en past precies. Ze lijken zo laag omdat er geen blad voor zit.
Blijf dit even volgen, wij hebben namelijk een belachelijk hoge tafel (hebben krukken aan onze eettafel) en ga daar maar eens een stoeltje voor zoeken..
Je hebt ook van die stoeltjes die je aan de tafel kan hangen. Alleen als ze dan wat groter zijn weet ik niet hoe dat werkt, en of je eea kan verstellen. Wij hebben gewoon een geuther, soort meegroei-tripp-trapp stoel maar met blad. Hele fijne stoel, gehaald bij babydump.
De ikea kinderstoel (kunststof) hebben wij voor vakanties en bezoek. Is echt een onding, die poten staan er scheef onder en je breekt je nek elke keer dat je er achter langs loopt. Ik denk dat mijn vriend die hele stoel nog eens omver loopt met kind erin(beetje lomp is ie wel )
Ja, dat is het ook een beetje. Wij hebben niet zo'n heel groot huis, dus ik wil ook niet zo'n hele lompe stoel Thanks voor jullie tips! Groetjes, Josien
heb niet alles gelezen maar wij hebben zo'n mega belachelijk dure chicco polly, een die jij dus niet wil begrijp ik... maaruh zonder gekheid, kijk een naar die van de ikea. Me moeder heefthem ook, hij kost geen drol en is heel makkelijk ook schoon te houden!
Wij hebben weinig ruimte rond de tafel en vonden de gewone kinderstoelen ook allemaal te laag. Wij hebben daarom een hangstoel gehaald voor aan tafel. Ideaal geen poten om over te struikelen etc, kleine kan zich niet achterover duwen. Kan tot 15 kilo dus voorlopig kan ze er nog wel even in en als het niet meer kan zien we wel verder.