aantal dekens?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja heb net een helemooie deken gekregen van mijn mams,
    van de penatal... nu zagik dat je er 2 moet hebben! maar die gekke dekens kosten 33 euro! en di mevrouw zi dat je hem dubbel kon doen in het begin... omdat ze zo groot zijn...
    heb ik er dan wel twee nodig? Of waar hebben jullie die dekens gekocht? en wat koste ze?
     
  2. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb me dekens bij de Hema gekocht en die waren 12.95 per stuk.
     
  3. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb nu van die leuke gebreidde,die waren 20 euro,en anmders moet je in een grote baby zaak eens vragen naar de opruimings dekens,hebben wij ook gedaan bij onze zoon en hadden toen 2 dekens voor 20 euro!
     
  4. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik heb ze van de wibra, 2.99 per stuk.
    Bij de wibra hebben ze regelmatig leuke babyaanbiedingen.
    Volgens mij heb je er aan eentje genoeg, maar anders kun je er dus altijd een goedkope bijkopen
     
  5. lintjezuur

    lintjezuur Actief lid

    5 nov 2006
    430
    0
    0
    Ikea 3.95 (groen, oranje en wit/blauw gestreept)
     
  6. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Je hebt ook goedkopere dekentjes dan €33,= hoor ;) Ik heb er wel 2 gekocht.
     
  7. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dus moet ik er dan toch twee kopen?

    ps ik vind het niet erg hoor dat deze zo duur was! ik bedoel hij is heel mooi dus ik vind het prima...
    maja een twede word dan wel een ietsie goedkopere denk ik...

    maar of het nodig is? misschien als erop gespuugd is?
     
  8. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb er ook 2 aangeschaft... als er 1 vies word heb je tenminste altijd 1 reserve! Zo'n dekentje is toch nooit weg.

    Ik was aan 1 40 euro kwijt en de andere 20 euro, allebei gekocht bij volgens mij babyplanet! Maar wat een verschil zeg in die dekentjes! Vooral qua prijs! :confused:

    Gr. Miranda
     
  9. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ik heb er ook twee voor het wiegje en 1 voor het ledikantje, tegen de tijd dat de kleine daar straks ingaat vraag ik me af of ik geen slaapzak ga gebruiken.
    Maar voor het wiegje heb ik er dus ook 2, 1 mooie en 1 gewoon van de hema. Tja ga echt geen twee duren kopen, maar vind het wel handig om er 1 in de kast te hebben voor als de kleine `m onderspuugt of ie op een andere manier vies wordt.
    Ach en ik weet niet of je een dekentje voor in de kinderwagen hebt, maar anders kun je die toch desnoods gebruiken als je dekentje vies wordt. Behalve als je een ledikantje gebruikt misschien, dan is ie misschien te klein.
     
  10. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    lijkt me wel handig om er twee te hebben..wat nu als je kindje spuugd ofzo...dan heb je geen deken meer achter de hand. Ik heb ze trouwens op de jonge gezinnenbeurs gekcoht..waren 2 voor 18,=!
     
  11. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wij hebben voor beide ledikantjes een duodekentje gekocht.

    Maar jeetje, wat zijn die dingen schreeuwend duur zeg :(
     
  12. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Volgens mij zijn die van Ikea niet 100 % katoen, of wel?

    Gr Otje
     
  13. sim

    sim Niet meer actief

    heb toevallig vandaag nog één gekocht voor een wiegje bij de hema, had zo'n bruine zak in de bus gekregen en kreeg nog eens 15% korting :D dus was iets van 9 euro ofzo, lekker zacht, lijkt me een heel fijn dekentje!

    wassen jullie de dekentjes trouwens ook uit?
     
  14. MarionM

    MarionM Bekend lid

    2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik was de dekentjes wel uit van te voren. Ik weet niet of het wel echt nodig is omdat je kindje er niet met de huid direct onder ligt, maar toch, het is wel lekker fris ;)
     
  15. sim

    sim Niet meer actief

    ja dat is inderdaad zo, eigenlijk gaat zo'n dekentje door zoveel handen voor het in de winkel komt.

    was jij de knuffels ook uit?
     
  16. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    De dekentjes van Ikea en ook die van de Wibra zijn niet 100% katoen. Dat betekend dat je ze niet op het bedje mag gebruiken. Ik gebruik die van de wibra op de kinderwagen.
    Ik zou sowieso zorgen dat je er 2 hebt, ik heb er zelf 2 van de HEMA, die zijn 100% katoen en ook nog niet zo duur.
     
  17. MarionM

    MarionM Bekend lid

    2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    ja ik heb alle knuffeltjes ook uitgewassen, erg ben ik he :oops:
     
  18. Niet meer actief

    Wij hebben Velluxdekentjes gekocht. Alleen te koop bij de betere babyzaken.

    Deze zijn speciaal tegen wiegedood ( niet dat je het kunt voorkomen, maar je kan er natuurlijk wl alles tegen doen).

    Deze zijn ca. 90,- per stuk, maar wel heel goed en ontzettend zacht. Je maakt ze met klitteband aan elkaar, zo heb je een winter en zomerdeken in een.
     
  19. sim

    sim Niet meer actief

    ik heb er ook een paar die ik niet kan uitwassen :( vreselijk voor mijn nestdrang, daar zitten namelijk muziekjes in..

    janne, da's best prijzig, maar als je het kunt doen en je gevoel zegt dat je dat moet doen is het altijd goed!
     
  20. Niet meer actief

    Ja super prijzig idd, maar op zo iets willen we niet bezuinigen. Dan maar een goedkopere badset. ;)
     

Deel Deze Pagina