stand van ledikant.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lucky, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

    lucky Actief lid

    22 jun 2006
    494
    0
    0
    Wij hebben vandaag de babykamer geprobeerd af te maken en hebben gehoord dat je het ledikantje niet bij het raam mag zetten (volgens de kraamzorg). Nou vind ik hem daar juist heel leuk staan. Ook bij de verwarming mag het niet, iemand ervaring hiermee? Er staan foto's in mijn album, misschien even kijken :oops: groetjes lucky.
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T staat idd erg leuk maar is t dan geen optie om m links van de deur neer te zetten? en de kast op de plek vh ledikant (hoef je om te kijken alleen ff de deur op n kiertje doen nl..) ;) En Justin's kamertje is zo klein dat ie 'tegenover' t raam slaapt, deze staat overdag open maar s nachts gaat hij dicht nu.. Succes met je keuze.
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    volgens mij heb je dubbel glas of niet? ik zou het bedje mooi zo laten staan hoor! als je er gordijntjes voorlangs hangt kan het naar mijn idee echt niet meer tochten en ik denk dat het de kv daar om gaat. daarbij is 'niet mogen' en te sterke uitdrukking. het is jóuw kind en jíj bepaalt hoe het gaat, niet de kv!

    bij ons komt het bedje ook schuin onder het raam en naast de radiator. het kan gewoon enrgens anders staan. de radiator gaat toch nauwelijks aan, dat is juist weer niet goed voor de kleine en we hebben thermopeen met een rolgordijn en een gewoon gordijn, dus die kleine krijgt er echt niks van.
     
  4. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa's bedje staat ongeveer net zo ver van het raam af als op jouw foto. De kraamzorg heeft hier nooit iets over gezegd, en zoals Claartje79 ook zegt, jij bepaalt waar je hem neer zet, zij geven alleen advies. Het zal idd wel met tochten te maken hebben, gewoon s'avonds het raam dicht doen en dan is er niks aan de hand.
     
  5. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik heb hem ook zo schuin onder en dakkapel staan raam zit net iets hoger bij ons maar verder hetzelfde
    bij de eerste zo gehad en nu bij de tweede ook
     
  6. lucky

    lucky Actief lid

    22 jun 2006
    494
    0
    0
    Bedankt voor de reactie"s. Ik ben blij te horen dat het zo ook kan. We denken dat we het inderdaad zo laten staan......Groetjes Lucky.
     
  7. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kians bedje staat ook voor het raam hoor en geen probleem volgens de kv. Als het maar niet trekt.
     
  8. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn bedje staat ook onder het raam en tegen de verwarming aan.
    zou niet weten waarom het niet zou mogen.
    raam is toch dicht als de kleine in bed ligt en de verwarming hebben wij boven nooit aan staan.
    ik heb ook geen andere optie om het bedje neer te zetten, kamertje is niet zo heel groot
     
  9. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zolang het raam niet tocht en je de verwarming niet op tropisch heet zet, lijkt het mij geen probleem.
    Hier staat het bedje ook bij het raam en langs de verwarming.
     
  10. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hier ook het bedje bij het raam en naast de verwarming...geen probleem gewoon de knop van de verwarming niet helemaal open draaien als het kouder word..ja Teun was er in december en bij ons kwam het raam nog van pas ook...Teun werd een beetje geel..dus moest hij dag licht hebben nou dat kon hij zo genoeg krijgen.....
    dus lekker laten staan hoor.....
    staat een foto in me album....gordijnen zijn alleen dicht ;)
     
  11. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zo staat mijn bedje ook ongeveer janette , ook zo onder het raam tegen de verwarming.
    maar vind ook niet nodig dat een verwarming aan gaat op een slaapkamer (beebje heeft straks een kruikje)
     
  12. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun heeft het ook lekker gedaan met zijn kruikje de eerste 8 dgn hadden we de verwarming wel iets aan snachts omdat hij ook zijn temp moets leren regelen maar daarna ook uit hoor.....hielden wel de temp in de kamer in de gaten we hadden geen strenge winter en zijn kamer ligt op het oosten....
     
  13. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij hebben een babyfoon die ook de temp van het kamertje aan geeft ,mocht het echt te koud zijn en de baby kan niet goed op temp komen kunnen we het altijd nog ff aanzetten (de verwarming)

    lief zoontje heb je trouwens Janette
     
  14. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja zo'n babyfoon hebben wij ook..geweldig ding

    oeps begin helemaal te blozen :oops:
    had je stiekem op zijn site gekeken? :D
    moet hem bij werken met nieuwe foto's van afgelopen week van de vakantie ;)

    Waar ga je heen op vakantie Sonja?
     
  15. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Heey leuk idee, en leuk kamertje :D
    Ik heb hem in het wit :D:D

    -x-
     
  16. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wij hebben hem ook een stukje van het raam en verwarming staan...! De verwarming staat toch niet aan als hij in bedje ligt en ook het raam is dicht als hij erin ligt...
     
  17. lucky

    lucky Actief lid

    22 jun 2006
    494
    0
    0
    Hij blijft ook lekker staan. :) :)
     

Deel Deze Pagina