HAUCK Kinderwagen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door YTI, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    In december ben ik uitgerekend en druk op zoek naar een kinderwagen. Nooit gedacht dat dit zo lastig is. Dat ligt natuurlijk ook een beetje aan het budget. Na lang zoeken en vergelijken kwam ik de volgende kinderwagen tegen van Hauck. Alles in een en precies wat we zoeken en ziet er zo op het plaatje mooi uit. Wil eigenlijk graag een bugaboo maar vind het toch nog steeds veel geld voor een tweedehands wagen waarvan je niet weet hoelang die precies gebruikt is etc. Heeft iemand hier ervaring met de Hauck? Als iemand een ander alternatief heeft hoor ik dat ook graag. Budget is max 500.

linkje: HAUCK CoKiWa set Lacrosse - online bestellen! - babywalz

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik ken de Hauck niet, ziet er wel mooi uit.
    Zit beetje met zelfde dilemma wel, nieuw onbekend(er) merk of tweedehands Bugaboo. Wij neigen toch meer naar nieuw, vanwege garantie... staan ontzettend veel Bugaboos op marktplaats maar vind het wel erg spannend wat er mee gebeurd is/mis mee is.
    Wij denken zelf aan de Qute van Babydump, ben je daar ook geweest? Ze hebben daar nog wel paar wagens onder de 500, in ieder geval de Transaction en Transit. Voordeel vind ik dat je ze uit kan proberen in de winkel, 2 jaar garantie en als er wat is kan je naar winkel en krijg je volgens mij leenwagen. Weet niet of je de Hauck ook ergens kunt proberen? Vind het van plaatje toch lastig, heb ook wel mooi plaatje gezien maar dat ie niet lekker reed of inklapte. Of niet in de auto zou passen.
    Je kan ook terugsturen als het niks is geloof ik... alleen dan heeeel goed de voorwaarden lezen hoe dat werkt ;)
    Succes :)

3. katee

katee Actief lid

25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    voor dat budget kun je misschien ook een mooie bugaboo op marktplaats vinden van soms nog geen jaar oud ! En als je nette mensen heb vertellen ze precies hoe oud de wagen is en of hij intensief gebruikt is. Ik zou (als het even kan) wel eerst de wagen even proberen. (ik zou goed op de stevigheid letten, en of de onderdelen mooi in elkaar vallen)

4. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, ben ook bij babydump wezen kijken. Onder andere naar de Qute maar die viel al uit elkaar als je ernaar keek, voor mijn gevoel. De andere wagens voelde niet stabiel genoeg en waren ook niet mooi of hadden een grote bak etc. Lastig hoor. Heb de Hauck nog nergens gezien wel te koop bij bol.com dus denk dat terug sturen geen probleem is.

5. mammalies

mammalies Actief lid

4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou sowieso niet bij babywalz bestellen, ik ken meerdere die problemen gehad hebben met leveren...
    Persoonlijk zou ik op MP kijken, voor 400 euro heb je ook een mooie Joolz of Bugaboo. Ik zag vandaag nog een mooie Icandy staan voor 200 euro, ook een goede, mooie wagen. Ik had een Bugaboo, maar ben blijer met de Joolz, voor mn gevoel toch wat stabieler...

6. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De iCandy ken ik niet maar zijn ook behoorlijk aan de prijs. Ik kan het geld maar een keer uitgeven helaas En inderdaad zit nu ook te kijken voor een Joolz day heb er een gezien uit het jaar 2011.. is ook nog een optie maar lees tegenstrijdig reviews hierover. Onder andere dat die veel zou kraken en piepen na een tijd gebruikt te hebben.

7. mammalies

mammalies Actief lid

4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    De onze heeft nu 2 kindjes gereden en de 3e gaat ook weer in dezelfde Joolz... Een Icandy op MP is stukken goedkoper, zeker voor 1 kindje... Zeker ook omdat je het geld maar 1x uit kan geven, moet je een goede stevige wagen hebben ;)
    Wat vond/ vind je zelf fijne wagens tijdens het testen?

8. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb eigenlijk niet getest omdat ik het onnodig vond. Gezien het feit dat ik alle wagens, binnen het budget, niet mooi genoeg vind. De wagens die ik wel zou willen daar heb ik niets mee gedaan omdat het boven het budget lag. Maar het wordt nu dan toch een tweedehands joolz of bugaboo

9. mammalies

mammalies Actief lid

4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik nog een x gaan, en de dure wagens testen en dan tweedehands kijken! Wie weet vind jij de Mutsy wel heel fijn, zonde als je dan achter een Bugaboo loopt toch? Hihi, lastig he, en dan ook nog eens zwanger zijn... Ik koop altijd de domste aankopen als ik zwanger ben ;)

10. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ja, dat komt me bekend voor! Bedankt voor je advies.

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hauck wagens zijn prima wagens hoor. Komen uit Oostenrijk en zijn populair in Duitsland. Als je niet al te ver van de Duitse grens vandaan woont, zou je daar eens naar een babywinkel kunnen gaan en daar testen.

12. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Twijfel, twijfel, twijfel. Wat ontzettend lastig dit. Hopelijk ligt het aan de hormonen :)

13. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het is toch een twedehands bugaboo cameleon geworden. Ben er heel blij mee!

14. katee

katee Actief lid

25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    Wat leuk! Veel plezier ermee !

15. mammalies

mammalies Actief lid

4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    gaaf!!! Heb je een foto? Ben wel benieuwd natuurlijk!!

Deel Deze Pagina