Zelf Gellac nagels zetten

Discussie in 'De lounge' gestart door Bellybell, 11 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol

Met sensationail deed ik het echt volgens de beschrijving echt toch lelijke nagels.

Nu koop ik via eBay de echt originele cnd shellac en ik hoeft niet dof te vijlen gewoon de producten van cnd gebruiken en je weekt het er zonder schade vanaf.
    Via eBay in het veel goedkoper dus het kan wel degelijk. Niets je natuurlijk wel het originele besteld.

2. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    En uit welk land komt t dan ;) want geloof mij daar verkopen ze eigenlijk zo goed als altijd neppe...

3. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Helemaal mee eens. Het verschilt gek genoeg wel hoelang het mooi blijft zitten. Het schijnt aan de kleur te liggen hoor ik laatst in de manicure salon.

4. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja verschil is wel dat het gekeurd word voor verkoop in nl en als je het daar zelf besteld word dit niet gedaan.

5. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol

Amerika. Ik weet 100% zeker dat het de echt is die manicure salons ook kopen bij de groothandel in Nederland.

6. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Als t idd Amerika is is die kans wel groter idd.
    Uit China dan heb je echt neppe

7. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Uit China haal ik het idd ook niet. En natuurlijk kan er in Amerika ook nep tussen zitten maar ik heb ondertussen mijn “vaste” verkopers.
    Maar ja marktplaats staat ook vol met cnd. Wie zegt dat dat echt is .....

8. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Daarom zou ik t al niet 2e hands kopen als ik eerlijk ben.
    Ik zie zoveel spullen voorbij komen dat ik denk ahh die heeft in China geshopt of is er ingetrapt via een ander en er de hoofdprijs voor vragen. T is zo zonde Maarja

hardlopertje vindt dit leuk.
  9. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb pink gellac maar dat werkt hier niet. Het blijft een kleine week zitten. Dus ik ben er mee gekapt, zonde want het was toch best duur om de set te kopen.

Binnenkort toch gewoon (weer) acryl nagels nemen.

10. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Oh dat weet ik niet eigenlijk. Ik heb hier denk ik 25 originele cnd kleuren staan. En ik lak altijd af met de duraforce topcoat. Ik had voor de feestdagen midnight swim (zo heet hij dacht ik) heel donkerblauw met heel veel schittering als het licht er op weerkaatst. Dat heb ik op dag 15 van het dragen we af gehaald. Er zat nog geen chipje aan, maar ik was eigenlijk de kleur zat:oops:
    Nu draag ik garnet glamoureuze heel de donker rood vol met glitters, op dag 5 zit ik nu en het is nog prachtig.

11. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Klopt ik koop altijd origineel via de haarshop. Ik heb een site gevonden waar je de verschillen kunt zien tussen nep en echt. De verpakking en letters zijn anders de onderkant van het flesje, de batchnummers staan anders vermeld en de dop sluit anders aan.
    Ik kwam hier achter toen mijn dochter en ik net waren begonnen met cnd en van iemand een paar flesjes hadden overgenomen. Daar zat ook een neppe tussen, je ruikt het meteen trouwens en de verschillen zijn aanwezig mits je ze weet.
    Nu koop ik alleen nog via een origineel verkooppunt.

12. SpringDing

1 sep 2018
    72
    51
    18
    Vrouw
    Pink...

13. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113
    Heb je linkje via pb?

14. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol

Ja klopt. Dat check ik ook altijd nog wel, maar tot nu toe koop ik alles bij dezelfde en heb ik nog nooit fake potje gehad. In het begin heb ik het laten controleren bij een kennis die er verstand van had en die verzekerde mij ook dat het de echte was. Ik heb ook wel eens potjes gekocht in Nederland bij de groothandel en die zien er hetzelfde uit incl nummer op de onderkant lettertype manier van dopsluiting enz.

15. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Dat heb ik nu voor de eerste keer gebruikt. Had hiervoor de normale topcoat. En moet eerlijk bekennen dat ik mijn huidige nagellak al 10 dagen erop zitten zonder chipjes. Dus hopelijk ligt het daaraan.

16. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Hier ook de gellak van pink, maar ik doe er een rubber base van Urban Nails onder en ook top coat heb ik daarvan. Net even iets steviger dan de base van pink en blijft bij mij beter zitten.
    Oh ja, tis wel verslavend hoor ik heb inmiddels meer dan 70 kleuren:oops:

Deel Deze Pagina