Het bord is inderdaad heel mooi. Maar bij ons is het traditie dat de familie en vrienden een bord in de tuin zetten en niet zelf. Of is dat alleen maar bij ons?
Nee dat is hier niet zover ik weet. Denk als ik daar op ga wachten er niets in de voortuin komt hahahaha. En bestellingen hmmmmm zal het doorgeven hahahaha Heel erg leuk al jullie reacties!!! Zal ze ook aan mijn hubby laten lezen. En misschien print ik ze ook wel uit voor in het baby boek!
Mooi bord hoor! als je beeb er is, kan het bord zo de verhuur in. Ik heb er ook zelf 1 gemaakt, 't is dezelfde als mijn avatar. Ook mijn zus is crea-bea geweest, een eigengemaakte ooievaar. ooievaar baby Groetjes van Kiki
moooi hoooooooorrrrrrrrrrrr!!!!! En idd lijkt het idee van..... leuk om er naderhand een spotje achter te hangen als het uit de tuin gaat, heb je meteen een geweldige lamp
Niets sneerderig aan lijkt me! Anders zou ik ook niet aangeven dat ik het bord mooi gewordne vind. Pim
En welke ga je zelf gebruiken? of zet je ze gewoon alle 2 neer? Zijn ook erg leuk geworden! Wel zo orgineel he zelf maken Als het bord uit de tuin gaat hangen we het op in de baby kamer aan de muur. En als de volgende komt gaan we m weer gebruiken. Dus even geen lampjes er in maar het is wel een hele leuke tip! Trouwens hoelang laat je gemiddeld een bord staan in de tuin? een maand of zo?
Dat kan inderdaad ook Mouchy, zo heb je nog meer profijt van je bord. Gemiddelde wat een bord buiten staat is volgens mij 6 weken. Liefs Angela.
mooi hoor!!! en indd slim dat je niet zelf bent gaan verven, hoewel als je verf op waterbasis had gehaald het het wel gekunt maar het is erg mooi geworden!!! vraag me altijd af of je nu zelf zo'n geboorte bord hoort te maken of of familie het altijd hoort te doen???
@mouschy: ik ga voor de ooievaar, heeft m'n zus gemaakt voor de familie-baby's en is inmiddels straks voor de 9e keer nodig! Ik heb zelf de baby gemaakt omdat mijn beste vriendin een kleintje kreeg tijdens afwezigheid van de familie-ooievaar (bevalling id familie he ) Bovendien wonen mijn zus en ik ver bij elkaar vandaan, dus als er in mijn omgeving weer een bord nodig is, hoef ik niet zo'n end te reizen. Over de vraag hoelang je 'm laat staan: ik heb het bord 1 maand laten staan maar ik heb ook wel gehoord dat het alleen tijdens de kraamweek gebruikelijk is. Haha, ik maak er straks gewoon weer een kraam-maand van Groetjes van Kiki
Ja klopt van die waterbasis, maar dat kan niet buiten dat is niet goed bestand tegen het slechte weer en zo. Dus we hebben goede verf gebruikt die wel tegen een stootje kan hihihihi. En eigenlijk zou mijn schoon vader het maken, maar hij kon er niet uitkomen met die Snoopy uit te vergroten. Dus heeft mijn man het zelf maar gedaan, en hij vind het erg leuk om te doen, hij is wel crea. Bosengel; hahaha wat grappig een baby boom in de familie!!! erg leuk hoor allemaal kleintjes zometeen, wel erg gezellig dat ze een beetje dezelfde leeftijd hebben dan. Ik denk dat ik het bord een maand laat staan, een week vind ik wel erg 'kort'. Het maken was nog langer hahahaha Hier in de straat staat ook een bord en die mensen hebben in Januari een baby gekregen, en dat bord staat er nog. Ja vind dat ook wel weer erg overdreven hoor.....