Hallo mensen Heb dit als reactie in een lopend topic geplaatst maar denk maar er maar een onderwerp van want het kan vast voor meer mensen nuttig zijn. in 2007 is een cd uitgebracht, nu jij er bent. staan allemaal nummers op van vooral bekende artiesten over kindjes. Sommige hebben hele mooie songteksten waar je vast wel wat mee kan. Tracklist: 01. Marco Borsato - Slaap Maar 02. Trijntje Oosterhuis - Nu Dat Jij Er Bent 03. Guus Meewis - Mooier Dan Ik Dacht 04. Hans Vermeulen - Kus & Knuffel 05. Clouseau - Over Morgen 06. Veldhuis & Kemper - Ik Heb Een Zoon 07. Rafaella - Voor Altijd & Eeuwig 08. Acda & De Munnik - Slaapliedje 09. Ralph Van Manen - Slaap Zacht 10. Herman Van Veen - Anne 11. Karin Bloemen - Mama 12. Urbanus - Prachtig Kindje 13. Rob De Nijs - Vader 14. Johan Hoogeboom - Klein 15. Dana Winner - Kind Van Mij 16. Frans Bauer - Ga Je Dromen Achterna 17. Andre Hazes - Slaap Zacht Hier kun je hem downloaden: zSHARE - vanjeb.zip Songteksten kun je vinden door even te googlen uiteraard. Kom je er niet uit pm me dan ff dan. Uiteraard staat er copyright op dus als je hem mooi vindt zou ik zeggen kopen
slaap zacht van marco borsato is ook mooi, is een ander liedje dan slaap maar... en ik vond guus meeuwis met "dat komt door jou" ook mooi.. x