Op het moment bezig om nieuwe bekleding te maken voor ee maxi cosi, zodra het helemaal af is zet ik er nog wel een foto'tje op..
Leuk leuk leuk! Nu even geen puf om alles wat ik tot nu toe heb gemaakt op de foto te zetten, maar vandaag snel even deze gemaakt: er komt nog een donkerblauw vestje bij met rode bies en knoopjes, en rode slofjes denk ik
Voor aan de muur op de kamer van onze ienimini, lijst van xenos en de vogels van vilt gemaakt. (de naam houden we voor de zekerheid nog even geheim
Super leuk zeg allemaal! Wou dat ik ook zo handig en creatief was. Heb deze wel ooit eens voor mn dochter gemaakt. En ben begonnen aan een lapjesdeken maar nooit afgemaakt. Vind het lastig de tijd en energie ervoor te vinden
Wow die ster is leuk! ! Mijn moeder wil nog iets maken, want we hebben al een leuke muziekdeuntje gevonden in muziekdoosje (Mary Poppins- chim chimmeny) Is het patroon van de ster online te vinden of kun je hem sturen Cecilia82? Ondertussen haakt mijn moeder vrolijk verder aan een omslagdoek En daar zal het vast niet bij blijven haha!
Als je Googled op draad en praat muziekster moet je het patroon kunnen vinden! Hij is niet moeilijk te maken en resultaat is top!
Mijn moeder gaat ze gewoon van katoen maken,(quilt) met dikke laag fiberfill ertussen zodat ie lekker zacht is. Maar wil ook wat zachte stofjes ertussen, of dat ze er ook eentje maakt van dat zachte stof. Ze gaat het nog druk krijgen! Zelf wil ik zoiets gaan maken als de foto hieronder... ben slecht in handwerken, maar beter in dingen in elkaar zetten Pallets liggen al uit elkaar klaar