Wat een leuke dingen!! Zie dit topic net pas voor t eerst! Ik heb zelf een dekentje gehaakt voor in de kinderwagen. Zie foto
Wat een leuke dingen allemaal, het gehaakte, gebreidde, genaaide, echt tof! Zelf op de naaimachine wel wat omslagdoeken gemaakt
Hahaha, dat gelof ik direct! En dan te bedenken dat je nog een keer moet bevallen Ach je hebt alvast wat ervaring nu De omslagdoek is ook erg lief!!!
leuke dingen zie ik! hier ook al veel genaaid, alleen van lang niet alles foto's. Jumpsuit is korte variant van kiind trouwens.
Die kleertjes... gaaf zeg! Ik zit nu op naailes en ben met het jurkje bezig. Ik vind het nu al helemaal geweldig
Ik heb een omslagdoek gemaakt alleen hij is nog niet helemaal af.. wil er toch wat roze aan toevoegen. Heeft iemand een patroon voor het haken om een hartenslinger te make trouwens?
Wat leuk om te zien allemaal Hier een giraffe voor ons eigen kleintje gehaakt en een konijntje voor het meisje van een teamgenootje die pas geboren is.
Oeii beetje stil hier! Ik heb twee voetenzakken/omslagdoeken voor in de maxicosi gemaakt! Idee gevonden op: The Complete Guide to Imperfect Homemaking: {Tutorial} Hooded Car Seat Blankies Super simpel en leuk
Op de planning staat nog: 2 boxkleden een verschoningsmatje Kris: Tutorial verschoningsmat En jullie nog nieuwe dingen gemaakt? Ben benieuwd!!