Goede taalcursussen (frans,spaans,duits)

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik wil me gaan verdiepen in taalcursussen. Heb talen altijd leuk gevonden en ( wat raar wel om te zeggen) ben er op school vroeger altijd goed in geweest.
    Vind het ook harstikke leuk!

Nu wil ik dus graag frans, spaans en duits gaan leren (dat ik het echt goed kan dus).

Wat raden jullie aan, wie heeft er ervaring mee?? Het is niet nodig voor werk ofzo, maar wil het graag wel heel goed leren, dus wel serieus.
    Je hebt bijvoorbeeld thuiscursussen maa je kunt ook echt lessen bij iemand thuis volgen of via een opleiding.

Ik hoor graag wie er ervaring mee heeft en eventuele kosten, hoe lang het duurt, hoe de cursus bevalt, moeilijkheidsgraad etc.

Alvast erg bedankt!!

(ik ga natuurlijk wel 1 cursus tegelijk doen)

Groetjes!!!

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Je kunt zo'n thuiscursus doen om te beginnen en als je het een beetje kunt, les nemen bij iemand, of op een school.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

of word lid van de bieb, als je een grote in de buurt hebt.

ik ben lid van een grote bieb en wij hebben ontzettend veel taalcursussen, niet alleen de poulaire talen maar ook bijv. Russisch of Fins, en dan van iedere taal meerdere cursussen en niveaus. kost me 3,50 per keer en dan mag ik ze lang genoeg lenen om erdoorheen te werken.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zou opzoek gaan naar een Native-speaker die les geeft.

5. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Heyhey
    ben zelf ook een tijdje opzoek gegaan, maar een individuele thuiscursus vind ik niets.
    Nu start ik in november op een volksuniversiteit om Pools te leren.
    Zijn 25 lessen en het eindigt ergens in april.
    Je gaat dan elke week een avondje naar school en je hebt 2u huiswerk.
    Kijk maar eens op volksuniversiteiten in je buurt, ze bieden verscheidene talen aan.
    Mijn lessen gaan in totaal 230 euro kosten, dat vind ik best redelijk voor 25 lessen!

Succes dermee!

6. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanks voor alle reacties. Ik heb inderdaad ook al gedacht aan de bieb, moet ik wel eerst lid worden (mijn dochters zijn al lid, ik heb mijn abonnement jaar terug niet verlengd)

een native speaker lijkt me idd ook wel wat maar heb hier nog niks gevonden wat me aanspreekt..

bedankt voor de reacties in ieder geval!!
    ga nu ff snel naar mn jongste toe, ze is moe

Deel Deze Pagina