hoi, we wilden dit gedicht op het geboortekaartje maar ik zit te twijfelen aan de laatste 2 zinnen, wat vinden jullie? Je hebt ons door je komst betoverd Je hebt ons met je lach veroverd Een nieuw begin zo lief, zo klein Het leven kan geweldig zijn. of zal ik de laatste 2 zinnen als volgt laten eindigen: Is waar wij heel dankbaar voor zijn of wat zijn wij blij om jouw papa,mama en broertje te zijn of iemand nog andere ideeen????? gr zohra
hoi, bedankt voor je reaktie maar zo stonden de zinnen in een kaartje wat ik tegen kwam. is het beter dan om het zo te doen: Je hebt ons door je komst betoverd Je hebt ons met je lach verovert Een nieuw begin zo lief, zo klein Het leven kan geweldig zijn. de laatste zin vind ik n.l zelf niet zo mooi vandaar de aanpassing. gr
Je hebt ons door je komst betoverd Je hebt ons met je lach veroverd Een nieuw begin zo lief, zo klein Het leven kan geweldig zijn. Ik vind hem ook leuk zoals ie is, zou misschien de zinnen doen zoals hierboven, maar da's meer persoonlijk. Groetjes
Ik vind hem ook leuk zoals hij is, vind de manier van Rosao het leukst, omdat je dan kort lang kort lang herhaalt. Mooi gedichtje, hoor!
krijg net een proefdruk terug van de drukker en die heeft het weer als volgt gedaan. je hebt ons door je komst betoverd je hebt ons met je lach veroverd een nieuw begin zo lief, zo klein laatste 2 zinnen laat ik nog even in het midden, daar twijfel ik echt over. nu ondertussen al 3 a 4 verchillende manieren van opschrijven maar welke is het mooist? gr
vind ik eigenlijk ook, zonder die witregels ertussen. laatste zin vind ik ook mooi omdat die zowel op jullie leven slaat (en aangeeft hoe blij jullie zijn) als op de geboorte van het nieuwe leven zelf.
Ik vind de eerste schrijfwijze het mooiste en ook de laatste 2 regels daarin. Maar het blijft een kwestie van smaak natuurlijk..