geen idee eigenlijk. hebben bijna elke dag geklust iig de chinese kalender zegt een knulletje het zal me benieuwen
Bij 1e dochter geen idee. Bij nr. 2 en 3. Meer seks op en na dan voor de eisprong. Toch meiden. Nu geen idee, geen eisprong gevoeld of gemeten. Wel was het kindje iets groter dan de termijn zou verwachten, dus gok ik op 'vroege' bevruchting en dus een meid. Zou dit kunnen kloppen?
er zijn hele forums vol van dames die er van alles (soms tot op het extreme) voor doen om de kans op het gewenste geslacht te vergroten. diëten, timen, ph- waardes meten, vitaminepreparaten slikken, enz. ik vind het altijd wel grappig om te volgen. als je uiteindelijk ziet hoe vaak het lukt is het zo ongeveer 50/50. net als zonder dat hele gedoe dus!!!! ik ben er van overtuigt dat de natuur zich niet laat dwingen (embryoselectie daargelaten) en dat je krijgt wat voor jou bestemd is.
Dat vind ik voor mezelf echt te ver gaan. Als het dan toch het andere geslacht is hoe kun je dan nog blij zijn als je er echt zoveel voor hebt gedaan? Ik weet inderdaad dat dit extreme vormen aanneemt. Volgens mij vooral in Amerika. Je hebt daar volgens mij ook forum over teleurstelling van het geslacht. Aan de ene kant vind ik het goed dat er open over gepraat wordt (teleurstelling komt denk ik best vaak voor, in welke mate dan ook), maar aan de andere kant denk ik wees blij dat je überhaupt zwanger bent. Zoveel vrouwen is het niet gegund of er is iets mis tijdens de zwangerschap dus als je teleurgesteld bent hou dit dan lekker in de familie ofzo.
Nou ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik zon lief nieuw mensje in mijn armen mag sluiten ben ik er sowieso dolgelukkig mee. M/V