Wie doet er mee vanavond/vannacht bevallen met volle maan? MIsschien wel leuk om hier te melden bij wie het gelukt is bevallen bij volle maan
Haha mijn familie roept ook al de hele tijd dat hij morgenochtend maar geboren moet worden en de bevalling dus start tijdens volle maan . Zelf nog totaal geen indicatie dat er iets gaat gebeuren vandaag . Ben benieuwd naar andere dames!
Ik mag eigenlijk helemaal niet klagen als ik zie hoever sommige al zijn... Maar zullen we dan maar met zijn allen gaan bevallen
Vriendin van me is verloskundige en die houdt altijd haar hart vast als het volle maan is . Ze zegt dat er wel degelijk veel activiteit is... niet daadwerkelijk bevallingen, maar wel veel telefoontje over het beginnen van de weeen, breken van de vliezen of verliezen van de slijmprop. Maar de bevallingen zijn dan vervolgens niet per se die avond, maar volgen zich dan wel niet veel later in een goed tempo op . Ik weet niet of het echt door de volle maan komt of door stom toeval... Maar succes aan allen die met de laatste loodjes bezig zijn en de volle maan moeten trotseren .
Van mij mag het vannacht ook wel gebeuren hahaha...ik ben die dikke buik nu wel erg beu slaap slecht,astma pffff...laat maar komen!!
Ik doe ook mee! Maar de kleine mag ook nog wel een paar weken heerlijk blijven zitten! Nadeel is wel dat als ik vannacht beval ik dus zondag niet naar de musical yabyum kan...... Mmmmmmm misschien toch nog even een keer overdenken.....
Ik ben in juni bevallen met volle maan! Alleen ben ik wel ingeleid, het kwam dus.niet door de maan...
ik ga ook een poging wagen het rommelt hier al dagen en vandaag dus ook weer buikpijn /rugpijn en enorme harde buiken dus hopelijk zet het nu eens een keertje door !!
Mijn man was zwaar in spanning tijdens volle maan aangezien ik ook al overtijd liep. Maar mijn dochter trok zich er niks van aan hoor, bleef lekker nog een weekje zitten.
ik doe ook mee.. ben nu 40 weken en 4 dagen, volgens mijn vader wordt het op 1 september geboren.. dus ben benieuwd of ze komt vannacht.. ze is rustiger als normaal, voel er nog wel regelmatig.. stilte voor de storm??? ik heb aardig rugpijn en begin ook wat buikpijn te krijgen dus wie weet.. succes voor diegene die het lukt om vannacht te bevallen. We gaan er voor!!!