zelf geslacht bepalen, wie heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melanietom1986, 25 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. filmster

filmster Nieuw lid

5 aug 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik lees dit blog even mee. Interessant onderwerp. Ik ben zelf erg benieuwd hoe je zelf het geslacht kunt bepalen. Ik dacht dat de timing erg belangrijk is, maar dit blijkt dus niet zo te zijn.... Ook voeding is een belangrijk punt. Ik heb er veel over gelezen maar er is nog best veel onduidelijkheid over.
    Ik stuur jou een pm vlinder84. Ik zou hier graag meer over willen weten:)

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat zou kunnen ja. Echter heeft het meer te maken met je leefstijl. Dat wat je eet en drinkt, hoe je conditie is, hoe vaak je seks hebt etc.

3. Vlinder84

Echt he?! Ik ben al jaren onderzoek aan het doen (vanuit mezelf trouwens, ik ben geen arts en heb geen team van assistenten helaas ;)) en ik blijf me verbazen en vind het zo tof! Het heeft mij een geheel vernieuwd respect voor het menselijk lichaam gegeven. We zijn zoveel complexer en genialer dan we zelfs durven te denken :)

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik heb je een pb gestuurd.

5. Vlinder84

Als het goed is heb ik nu iedereen een pm terug gestuurd :)

6. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dank je!

7. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    werkt 32 uur p/w in de zorg
    Leiden
    Interessant Vlinder. Ik ga je blogs eens opzoeken :)

8. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Interessant!! Waar kan ik jou blogs vinden vlinder?

9. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Gevonden!:):)

10. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Zou ik jouw toelichting ook mogen? Ik ben er super benieuwd naar! Alvast bedankt in ieder geval :)

11. Vlinder84

Stuur maar een bericht Eline, dan kijk ik even met je mee :)

Ik begreep van een aantal mensen dat ze mijn blogs over geslachts beinvloeding niet kunnen vinden. Dus ik ga proberen de link te plaatsen: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

edit: yay de link werkt! Lees vooral de blogs en stuur me een pm als je meer wil weten of een geslachtsvoorspelling wil krijgen :)

12. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Kun je mij wellicht ook een Pm sturen?

13. Vlinder84

Het is je al gelukt zag ik :)

14. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Ik heb je ook PM gestuurd Vlinder84!

15. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

En nu gaat iedereen het proberen en zullen sommigen vast teleurgesteld zijn als het niet lukt 😉

16. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Nee, zeker niet teleurgesteld hoor! Wees niet bang :) Zowel een jongen als meisje is meer dan welkom!

17. Vlinder84

Wat flauw om te zeggen. Zeker als je zelf zo te zien beide geslachten hebt. Ja sommige mensen proberen het geslacht van hun baby te beinvloeden. En ja er zullen mensen teleurgesteld zijn als het niet lukt. Ik was teleurgesteld toen ik 2x hoorde dat ik een jongen kreeg. Ik heb liggen huilen in bed omdat ik zooo graag mijn dochter terug wilde. En toen werd er maar liefst 2 keer een prachtige zoon op mijn borst gelegd. En van die teleurstelling was niets meer over. Ik ben dolgelukkig met mijn knappe, slimme, gevoelige, grappige zoons. Ik ben zo trots wanneer ik met ze over straat loop. Ik ben gezegend en rijk. En toch wil ik meer. Ik wil mijn gezin in balans, ik ben zo benieuwd hoe een dochter van ons zou zijn. En ik geloof er heilig in dat wij het geslacht kunnen beinvloeden
    Garanties zijn er niet, maar als ik weer een zoon krijg, zal hij net zo'n geschenk zijn als mijn andere kinderen.

18. Vlinder84

Ik zal je zo een pm terug sturen :)

19. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Mag ik ook een pm

20. Vlinder84

Ik heb liever dat mensen mij een pm sturen. Ik krijg zoveel aanvragen per dag, dat het voor mij overzichtelijker is in mijn inbox :)

Lorelaiii vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina