Ik wil heel graag een tattoo met de eerste letter of de hele naam van mijn dochter op mijn pols. Nu ben ik op zoek naar voorbeelden om ideeën op te doen. Willen jullie je tattoo ook showen?
Ik heb wel een tattoo op mijn pols,maar niet met een naam.Ik heb vier sterretjes van de miskramen die we gehad hebben.
Is dat een pijnlijke plek voor een tattoo? Ik wil er ook graag een op m'n pols, maar ben zo bang voor de pijn!
Lees even mee, want ook ik wil zometeen een tattoo op mijn pols aten zetten et of de 1e letter van onze kindjes of de volledige namen.
Ik heb een roos met wat blaadjes en de eerste letter van naam van mijn vriend op de binnenkant. Vond het qua pijn reuze meevallen. Heb er ook een op vinger als ring maar die deed veel meer pijn
Ik ga de naam van de kleine laten tattoëren op mijn pols. In gewone letters zoals het op het geboortekaartje stond zonder tekeningen.
heel mooi! Heb je de naam van je dochter ook al ergens? Ik heb 1 naam aan de zijkant van mn voet, maar vind het zo vreemd staan om de andere naam aan de zijkant van mn andere voet te doen
Thankx Ja, dat probleem heb ik nu ook wat betreft de andere naam van m'n dochter 2x zijkant pols ziet er niet uit, dus nu een andere plek voor dochter. Denk dat het mijn voet word. Doe jij de andere naam op zijkant pols hihi
Zou 'm op binnenkant pols doen maar werd de buitenkant en wat betreft de pijn, begon pas wat te voelen toen ie bijna klaar was:
niet heel duidelijk te zien waar hij zit, maar hij zit aan de buitenkant van mn pols. Hier vers gezet dus nog wat dik Ik vond het helemaal niet pijnlijk trouwens Zijn trouwens de eerste letters van mn kindjes.
Ik heb de letters van mn ouders op mn pols Naam van mn dochtertje staat in het groot tussen mn schouderbladen
Ik heb deze ongeveer een maand. Infintiy en daarin de namen van mijn kids. Aan de binnenkant van mijn pols. Het was geen fijne plek maar ik was zo klaar.. Hoe dichter bij je pols en dichter op je spier hoe zeerder het deed bij mij maar flink op de tanden bijten en dan is het zo over. Als hij klaar is is de pijn ook gelijk weg. Raad je wel aan om goed te eten voordat je het gaat zetten..