Ja idd.. Als babybuik past hij is in de babykamer en daarna niet meer.. Daar deel ik je mening wel in.. Misschien hangen we hem daarna wel in onze eigen kamer boven er bed idd In de woonkamer vind het toch niet echt passen.. Wel hele mooie foto's uiteraard
Ik heb hem laten maken bij iemand. En wil hem zelf nog een keer of schilderen of mozaieken. Nu hangt ie gewoon wit in de woonkamer. Ik heb het bij iemand laten doen, omdat ik gewoon bang was dat het fout zou gaan. En je doet het niet ff over. Wil je hem gaan mozaieken, moet je het gips wel mooi dik maken. En denk ook al optijd aan het ophangen. Mozaiek maakt het natuurlijk erg zwaar.
Ik heb van ons 3de kindje ook een gipsbuik gemaakt. Mijn man heeft het bij mij gedaan. met 32 weken. Ik heb dan echt van de schouders (net nog een stukje arm) tot aan de bovenbenen (3cm ofzo) Tijdens het maken moet je wel gewoon normaal rustig proberen te blijven ademen, doordat de gips droogt op je lichaam gaat dat heel gek voelen (niet pijnlijk hoor!) Maar ik ging op een verkeerde manier ademen omdat ik een raar strak gevoel kreeg van de gips, en bang was dat het hele torso er af zou glijden, dit gebeurd natuurlijk niet. Maar ik voelde dat ik ging flauwvallen En het enige wat ik dacht, oh nee mn gipsbuik! Dus ik zei tegen mn man "ik ga wegvallen, leg me zachtje neer en zorg dat de buik heel blijft!" Dat heeft hij gedaan, water gehaald en de suikerpot, ik kwam al wel snel weer bij, beetje suiker gegeten, en voelde me we wel wat beter. Toen kon het torso er ook af, het was gelukkig niet kappot gegaan Ik heb zelf nog met een papje van gips, het hele torso nagelopen, zodat je niet het verband er nog doorheen zag, hij is dus mooi glad, net als je lichaam. Mooi geschilderd, en nu hangt hij in onze slaapkamer. Ik ben er nog elke dag heel blij mee!! suc6
Wij hebben het bij de zwangerschap van de jongste ook zelf gedaan. Gipsverband in een hobby winkel gehaald voor weinig geld en toen ik bevallen was heb ik in de buik zelf beschilderd. Ik vond het super leuk om dat samen met mijn man te doen. We hebben de grootste lol gehad met de dikke buik gipsen En ik vond het fijn dat een vertrouwd iemand het deed,dus niet een wildvreemde die aan mijn lijf zat te frummelen. En tja,het is stukken goedkoper