hi dames. Ik had al een topic, maar dat ging meer over wordpress, dus nog even speciaal hier een topic over.... Zijn er nog mensen die een kijkje willen nemen op mijn site en hun eerlijke mening wil geven? Ik wil dat de site perfect wordt en tips zijn altijd welkom! Ik heb er best veel tijd in gestopt en ben stiekem een beetje onzeker of jullie het wel echt leuk en mooi vinden. Dus mijn vraag: Wie wil mijn site bekijken en de mening geven over de layout? Wat vinden jullie van de inhoud? Is het een site die je blijft bezoeken) of is het niks voor jou? Zo niet waarom niet? Het is een site over baby en kindermode. Ik verkoop geen kleding, maar schrijf over kleding. Wat is hip & waar kun je het kopen. Je vind er ook koringscodes, complete budget outfits, maar ook unieke buitenlandse merken. Ik hoop dat er zo voor ieder wat wils is. Wil jij voor mij kijken? Stuur me dan please een PB zodat ik je de URL kan sturen!
Jullie hebben allemaal een PB gehad! Heel erg bedankt alvast! Mochten nog meer mensen het leuk vinden om even te kijken en je mening te geven, PB dan even of reageer op dit topic dan stuur ik je de URL! Liefs!
Topic weer teruggezet door beheer. Wie wil ook een kijkje nemen en je mening geven? Heb al een aantal hele goede tips gekregen! Dankjewel iedereen die heeft gereageerd!
Ik kon hem al niet terug vinden. Ik vind het een heel leuk idee en zal het zeker gaan volgen. Zelf zou ik de pagina nog wat opfleuren, Vrolijkere kleurtjes oid. De logo's staan over de gezichtjes ook zonde maar een heel leuk idee!
Welke browser gerbruik jij? Heb dit nog niet eerder gehoord. Thuis en op werk heb ik dit niet. Kleurtjes en opvulling komt vanzelf!! Bedankt voor het kijken!!