Vandaag had ik de echo, en ik was er enorm zenuwachtig voor. Niet in de laatste plaats omdat ik me helemaal niet zo zwanger voelde en bang was dat de echo slecht nieuws zou brengen. Toen ik eenmaal lag, zag ik al snel iets voorbijflitsen wat al aardig op een kindje leek. Eerst zei ik nog: " He, volgens mij zie ik iets!".. Toen zei de echoscopiste iets in de trant van "Ik zie ook wat geks/aparts" oid.. En ja hoor, het was er niet 1, niet 2, het zijn er maar liefst drie! Van alle drie klopte de hartjes. Ik ben een paar dagen teruggezet (10-11-13). Vriendlief en ik hebben het vanavond aan de familie verteld en iedereen zat te stuiteren. Wij moeten het zelf echt nig laten bezinken, want als alles goed gaat, dan is dit toch een heftige verandering in ons leven!! We zitten nog een beetje verdwaasd op de bank... Een drieling, jeetje!!!
Wow gefeliciteerd! Wat bijzonder! Ik kan mij voorstellen dat jullie wat overdonderd zijn. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Wauw Clien! Dit is zoiets waar je als kind van droomt, maar als het je gebeurt je niet weet of je nou moet lachen of huilen... In ieder geval lijkt het me een unieke ervaring.. En, er zijn vele ouders jullie voorgegaan. Misschien bied dat moed? In ieder geval gefeliciteerd met alle kloppende hartjes!!
Wauw! wat bijzonder! Ik kan begrijpen dat jullie het even moeten laten bezinken. Echt uniek en mooi Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
Dank! Ja, het is eng en heel mooi tegelijk! We gaan het gewoon beleven. Tot nu toe had ik al niet zo'n last van kwaaltjes, dus wie weet scheelt dat in de 'zwaarte'
Wauw, spontaan? Of heb je hormoonmedicatie of vruchtbaarheidsbehandelingen gehad? Gefeliciteerd met het goede nieuws, al zal het wel even wennen zijn.
Het eerste wat de vk vroeg was inderdaad of ik hormonen had geslikt, maar nee, het is spontaan. Het was de 2e ronde voor ons, vond het al zo bijzonder dat we zo snel zwanger waren. En dan dit ook nog... Pfff ongelovelijk nog!!
Wauww gefeliciteerd Ben nu wel heel nieuwsgierig naar de echo foto, vind dat zoiets bijzonders om te zien
Wat een kort nachtje zeg, hopen dat dat snel bijtrekt Hier de echo, het was lastig om ze alledrie een beetje behoorlijk op de foto te krijgen, maar volgens mij is deze vrij duidelijk. Iedereen dank voor de felicitaties!!
Wauh zeg Gefeliciteerd geniet van jullie drie wondertjes in de buik !!! heel bijzonder,vrienden van mijn krijgen tweeling ook zo bijzonder!!!
Wow wat bijzonder! Ik vond het al schrikken dat de gyn ons vertelde dat er geen 1 maar 2 baby's in mijn buik zaten. Ondertussen alweer bijna 34 weken zwanger en wat wordt het spannend! Wens je een hele mooie zwangerschap met hopelijk geen kwaaltjes. Lekker genieten!