Mijn dochter heeft in een winkel een hobbelpaard gezien....dat stond daar om te spelen dus niet voor verkoop. Het was een groot hobbelpaard waar zei met haar 1.26 meter en 35 kg nog gemakkelijk op kon!! Nu vroegen we wat ze voor haar verjaardag wilde en dat was het antwoord....ik wil ook een hobbelpaard! (haar broer heeft er ook eentje maar dat is voor kleine kinderen dus) Iemand een idee waar ik zoiets zou kunnen kopen????? Ik heb op internet gezocht maar bijna alles wat ik kan vinden is voor 1 tot hooguit 5 jaar....en niet echt stevig genoeg ben ik bang. Hellep!!
was een oud paard dat ze ooit gekregen hadden. Wist de eigenaar dus niet meer....Geloof dat het zelfs antiek was....
Mijn broertje had er 1. Zelfs ik kon er toen op met mijn 16 jaar! Hij was besteld bij een man die ze zelf maakte. Een die bewoog dmv een soort scharnieren, dus stond stevig op de grond met een frame. Dus er zijn er meer van! Kijk eens op marktplaats, daar staan ook stevige tussen! Succes met zoeken!
ja zoiets! Was niet echt een hobbelpaard maar scharnier paard...schommelde meer tussen het frame idd.... Nu nog vinden waar ik zoiets kan halen
Het is voor haar verjaardag... zou wel graag iets nieuws willen kopen. Ze krijgt bijna nooit iets nieuws maar verjaardag vind ik wel dat dat mag...(zelfs sinterklaas doe ik alles 2de hands namelijk ivm weinig geld)
Marktplaats?! Er staan er ook die er nieuw uit zien. Een kind ziet dat toch niet... Nieuw gaat een uitdaging worden. Ja, precies tussen een frame, dat bedoelde ik!
bedoel je er zo een? ⥠groot houten hobbelpaard - Speelgoed | Houten speelgoed - Marktplaats.nl deze zijn zeer degelijk mijn ouders hebben er een en mijn zoon van 1.20 en 25 kilo gaat er met gemak nog op.
dat is ook goed idd...maar helaas is deze wat ver weg..had al net ff op mp gekeken hier in de buurt (20km omgeving) maar tot nu toe nog niets kunnen vinden, enkel kleinere zoals die van mijn zoontje..
Als je op marktplaats handgemaakt achter hobbelpaard intikt zie je een paar grote houten hobbelpaarden, of moet hij van stof zijn?
waar woon je mijn ouders doen hem weg. op te halen in capelle aan den ijssel of in molenschot pb maar als je interesse hebt
Brabant. ...Dus beetje ver heb er twaalf mails uit gedaan aan hobbel eigenaars op mp....maar geven allemaal aan dat het toch kleinere zijn. ....
molenschot ligt in brabant maar ja ligt eraan waar jij woont. Molenschot ligt tegen gilze en rijen aan vlakbij breda oosterhout en tilburg
Is nog een uurtje rijden minimaal zit helemaal in het noorden bij Nijmegen. Ik ga er over na denken. Heb je een foto? Mam als ik op de pc ben kijk ik ff! Thx alvast voor mee zoeken.