Zelf haar kleuren, welk merk is goed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Polletjepiek, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ook hier eigen merk van de Kruidvat! Ik heb heel wat complimenten gekregen over de mooie kleur!:)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Die heb ik ook altijd!
    Net gedaan trouwens;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou normaal gesproken ging ik altijd naar mijn vaste kapper ( aka vriendin ), maar sinds we verhuisd zijn lukt dit dus niet meer.
    En om nou de volle pond bij een kapper te betalen vind ik niets. Dus daarnet, na het lezen van vele goede ervaringen, toch maar een kleurtje gehaald bij de Action. Mijn ma gebruikt die ook altijd en het ziet er netjes uit.
    Nu is het gewoon donkerbruin, dit is mijn eigen haar kleur ook maar vind het dan zo flets. Dus even een mooie glans/kleur er overheen en het is weer mooi.

4. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Alles wat je koopt aan haarverf, make-up, etc wordt op dieren getest.
    Alleen als er het tekentje van een konijntje in een driehoekje op staat niet.
    Maar dan weet ik niet zeker of er door dat tekentje dan wel of geen streep moet staan haha.
    Kijk anders eens op proefdiervrij.nl, je zal versteld staan hoeveel er op dieren word getest.
    Zelfs producten waarvan allang duidelijk is wat het met je doet word nog op dieren getest, zielig maar waar.
    Ik koop mijn verf ook altijd bij zo'n groothandel, die verf is van Wella.

Deel Deze Pagina