Zelf haar verven of echt naar de kapper?

Discussie in 'De lounge' gestart door me1989, 12 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.169
    10.678
    113
    In het verleden heeft man wel mijn haar geverfd, die kan dat wel. Als ik het zelf zou moeten doen, zou ik een soort van giraffe worden.

Inmiddels ga ik naar de kapper, die doet folies, geen idee of zij die telt eigenlijk, zijn er veel :cool:
    Highlights hoef je niet zo vaak bij te werken.

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.249
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Het nadeel van zelf grijze haren verven is dat de verf de grijze haren niet genoeg dekt in vergelijking met de andere haren. Ik zag de grijze haren altijd snel weer tevoorschijn komen. Ik ben daarom overgestapt op highlights, laat de grijze haren er maar gewoon subtiel tussendoor grieien. En ja, dat effect zou ik thuis echt niet voor elkaar krijgen dus ik adviseer een kapper.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.804
    5.941
    113
    Vrouw
    Oh ik bedoelde dit niet naar jou toe hoor, ik had je reactie niet gelezen…
    Moest eigenlijk meer denken aan mijn vriendinnetje die elke 6 weken de uitgroei moet laten bijwerken en daar een godsvermogen aan kwijt is.
    Zij was van mening dat ik ook beter bij de kapper kan laten verven maar ja, dat is dus makkelijker gezegd dan gedaan, dat kan ik echt niet betalen.

Als je het geld er voor hebt en het er voor hebt, ja waarom niet zou ik zeggen!

suus1983 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina