Tattoo shop

Discussie in 'De lounge' gestart door El1983, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ben nu nog geld aan het inzamelen maar ik wil heel graag een tattoage laten zetten voor het einde van oktober.
    Mijn vraag is eigenlijk, welke tattoage shops zijn nou daadwerkelijk echt goed? Liefs omgeving Zaandam.
    En hoe gaat dat met ontwerpen maken? Ik kan zelf niet tekenen, dus de tattooshop moet voor mij een ontwerp maken, ik weet wel wat ik.

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Classic ink & mods in Amsterdam. Maar als je eind oktober een tattoo wil, had je eigenlijk al een afspraak moeten maken, zeker bij de wat betere shops zijn de wachtlijsten redelijk lang..

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Waarom wil je perse voor eind oktober?

Ik heb geen ervaringen met shops uit die omgeving trouwens.

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Het liefst eind oktober, omdat ik dan het geld bij elkaar heb (half oktober vier ik mijn verjaardag) maar in ieder geval voor het einde van dit jaar.
    Als de tattoo shop vol zit dan later maar ik wil het liefst zsm mogelijk zodra ik het geld bij elkaar heb.

Ik merk gewoon dat ik er erg naar toe leef om iets tastbaars te hebben van het afgelopen jaar, en de drang word alleen maar groter naar de tattoage :)

5. pipp

pipp Lid

3 aug 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zit in Zaandam/Purmerend. Tattooshop Freeway.Zit ook op facebook.Is ook een goeie.

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Tja, wel verder weg maar L'extremiste in Arnhem is super goed! Hier in de omgeving echt de beste. Lees de reviews maar op Google. Een betere kun je haast niet vinden. En ze zijn er zeer vriendelijk, gaan hygiënisch te werk en zijn heel goed.

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij laten onze tattoo's altijd zetten bij Tattoo Martin in Delft. Hele goeie shop en aardige mensen! Weet niet of je mijn topic heb gezien met mijn tattoo? Ik kwam met een idee en een paar voorbeelden van bloemen en zij hebben hem voor me ontworpen :)

8. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik heb geen ervaring met shops in die regio, maar je zou even op tattooplatform kunnen kijken. Die hebben de betere shops op de site staan, kun je ook gewoon even naar de sites gaan en de portfolio's bekijken.

Maar een tip... Stel je voor dat je nou bij een betere shop een enorme wachttijd hebt, ga dan niet voor een slechtere tweede keus waar je wel gelijk terecht kan (is sowieso geen goed teken) Achteraf krijg je dan zeker spijt. Je kunt beter maanden wachten dat het goed is dan het overhaasten.

Bij de tattooshop waar ik altijd ga, hebben ze een wachttijd van 10 maanden. Ik heb het er graag voor over.

Deel Deze Pagina