Mijn lieve vriendin is een paar maanden geleden overleden. Ze heeft twee jonge kinderen achter gelaten. Nu komt haar verjaardag eraan. Wat zijn ideeën? Ik weet dat het niet aan mij is. Maar ik wil graag eventueel meedenken of aanbieden iets moois met ze te knutselen. Misschien een mooi bloemstukje bv? Of is dat een heel raar idee? Of echt iets knutselen?
Ik vind het een heel mooi en lief idee❤️. Ik zou het met de vader/ partner overleggen, het ligt er ook aan hoe het nu met de kinderen gaat. iets wat je zou kunnen doen is iets moois knutselen of maken voor haar gedenk plekje als ze zo iets hebben.
Met mn vader zn verjaardag hebben we happy stones gemaakt en die op zn verjaardag bij zn naambordje op t strooiveld gelegd. (Uiteraard wel meerdere keren afgelakt met een zuurvrije lak) Wensballon oplaten vind ik ook een mooie. Maar wees voorbereid op een (logisch) tranendal.
Een ballon Dat doet mijn vriendin altijd met dr kids sinds haar man is overleden met een mooie tekening erbij toen de kinderen nog wat jonger waren