Heeft je man / vriend gezichtbeharing en wat vind je daar van? Mijn man heeft sinds kort een baardje /snor.. en ik vind het hem heel goed staan!
Mijn vriend heeft altijd een baard+snor die doorgaat in zn bakkebaarden enzo, tsja hoe noem je zoiets? Ik val op mannen met baarden hihi, vind dan zooo sexy
Ik vind stoppelbaarden (of iets langer) meestal wel aantrekkelijk. Snorren meestal niet, maar dat ligt echt aan de man. Over het algemeen hou ik wel van gezichtsbeharing. Maar mijn man gaat (buiten de vakanties om) met een kaal gezicht door het leven, vooral vanwege zijn werk, dan moet 'ie er gewoon netjes bijlopen. Dat kan ook wel met een snor/baard, maar dan heb je altijd een tijdje ervoor dat het wat minder netjes is en dat mag dus niet .
mijn man heeft altijd een stoppelbaard en snor omdat ik dat mooi vind. Hij trimt dus. De zeldzame keer dat ie zich helemaal scheert vind ik het helemaal niets..
Nee, en mag ook niet van mij. Schuurt veel te veel Dus zolang ik mijn haar lang moet houden van hem, moet hij zich elke dag scheren
Sochtends is het geschoren en na een paar uur is het alweer ongeschoren, net ali osram na een paar uur haha. Zwart dik haar.. dus ook flinke baardgroei.
Mijn man vind het vreselijk irritant om zich te scheren, dus heeft eigenlijk altijd wel een stoppelbaard.. Ik vind het wel sexy, vind het juist raar zonder
mijn man heeft dit http://www.babylissformen.nl/assets/Uploads/IMG1198-plusclair6.jpg dus niet te veel maar net genoeg.
Ik heb gezegd Nee. Normaal gesproken scheert m'n vriend zich gewoon goed. Alleen in het weekend en op vakantie is hij nogal schuurpapier... flink zware baardgroei en dan geen zin om zich dagelijks te scheren.
Nee,mag niet van zijn werk In de vakantie heeft ie vaak een dunne baard,snor groeit nauwelijks. Ik vind het heel mooi staan.
Nee mijn vriend heeft geen baard of snor. Enkel een stoppelbaard als hij geen zin heeft om zich te scheren.
Mijn man heeft jarenlang een snor en klein baardje gehad vanwege een babyface. In ene veranderde zijn haarstructuur, en sindsdien hoefde hij mij maar een kus te geven en zat ik onder de vlekken. Sindsdien is het dus weer kaal, al is hij dus wel een luie scheerder, zeker als hij als monteur zijnde de deur uit moet boeit het hem niet zoveel. Is hij als manager zijnde de deur uit dan in ene wel. En dat vind ik dus erg vervelend. Ik heb dus laatste optie gestemd.
Ja hier een snor en een (klein) baardje. Vind dat mooier staan bij hem dan helemaal geschoren.. Lekker mannelijk.