Hallo dames, Ik wil misschien nepnagels laten zetten maar ik heb daar de ballen verstand van haha. Ik wil in ieder geval niet van die dikke.....vandaar een paar vraagjes. 1. welke nagels heb jij? En heb je misschien een foto? 2. Wat is een redelijke prijs? 3. Vind je het handig met een kleine van 1 jaar? 4. Weet iemand een goede in de buurt van Rotterdam (Barendrecht of Ridderkerk mag ook) Groetjes, Wendy
1 heb acrylnagels foto zal eens kijken! 2 voor mijn gratis is een hobby van me. 3 ik heb een dochter van 7 maande na me bevalling had ik ze er weer opgezegt dus dat kan. 4 zou ik even op google opzoeken! Bekijk bijlage 86110
Ik heb acrylnagels Beetje slechte foto misschien. Ik heb ze laten zetten op Zuidplein (je zoekt rond omgeving rotterdam zie ik kom zelf uit rotterdam) Heb ze laten zetten voor 27 euro. MIjn kleine is 15 maanden. Het is even wennen met luiers los maken en rompers vast maken enzo maar je bent er zo aan gewend
Hoi hoi 1 Ik heb al ruim 2 jaar Acrylnagels, heb helaas geen fotootje 2 Weet niet echt een redelijke prijs. Ik betaal 30euro voor een nieuwe set, 5 euro voor french manicure en ook voor nailart en 2 euro voor steentjes en stickertjes (dit is voor 2 handen) Opvullen kost 25 euro.... 3 Geen idee of het handig is met een kindje van 1 jaar maar wel met een babygroep of peutergroep Werk namelijk al 2 jaar op een kdv... 4 Hier kan ik je ook niet meehelpen.....
1. ik heb acryl (zal een foto plaatsen als ik thuis ben) 2. ik betaal 25,- opvullen 3. ik pas al vanaf de geboorte op de kleine van me zus, heb nooit problemen gehad met aankleden enz enz, maar dit is wel een kwestie van wennen 4. kan ik je niet mee helpen, je zou even via google kunnen zoeken
Wat leuk meiden, dat jullie zo snel reageren. Ik vind het zooo mooi. Amika: Is dat die nieuwe zaak waar je zonder afspraak naartoe kan? Heb er van gehoord maar ben al heel lang niet meer Zuidplein geweest.
ik heb nu zo'n 4 jaar nepnagels.. naja nepnagels heb in die vier jaar tijd 3 keer een hele nieuwe set gekregen daarna was het alleen maar opvullen dus na een tijdje heb je je eigen nagels met een sterk laagje erover heb in het begin acryl gehad.. maar dat brak snel af bij mij dus ben over gegaan op gel.. bevald me prima betaal 24,50 euro voor opvullen en als ik een mooie nailart wil ben ik hooguit 30 euro kwijt meestal heb ik dan ook nog een mooie glitterrand 2 maanden geleden waren al mijn nagels eraf.. het was toch raar.. je moet er even aan wennen maar als je eenmaal gewend bent wil je niets anders.. ik vind het er persoonlijk zo veel netter uit zien.. kan je niet aan een nagelstyliste helpen woon op een hele andere plaats
1. welke nagels heb jij? En heb je misschien een foto? Acryl, en zie bijlage 2. Wat is een redelijke prijs? Ligt eraan of je waarde hecht aan hygiëne en een goede opleiding...want dan liggen de prijzen toch best wel wat hoger voor een nieuwe set (French à 65,- ipv 25,-.) 3. Vind je het handig met een kleine van 1 jaar? Ik wel(zie foto...), maar ik heb ook al zo'n 5 jaar af en aan acrylnagels omdat mijn zus nagelstyliste is en ik sinds kort ook. 4. Weet iemand een goede in de buurt van Rotterdam (Barendrecht of Ridderkerk mag ook) Geen idee want woon verder weg. Ik zag zuidplein voorbij komen en het schijnt dat er daar een (of meerdere) zitten die voor weinig idd mooie nagels zetten, maar met producten die in de EU niet meer gebruikt mogen worden omdat ze je eigen nagel beschadigen, denk dus goed na voor je een salon binnen stapt.
Ja je kan er zonder afspraak naartoe. Weet je waar juwelier twinkle vroeger zat? Naast de Van Haren.. Er zitten er inmiddels 4 op Zuidplein hoor maar ik ben dan dus bij die geweest. Ik heb dan met parelmoer tip en die was 27 euro neem je met witte tip of normaal dan is het 25 euro. Was een aanbieding toe ik ging. Normaal is nieuwe set 30 euro. Waar kom je vandaan uit rotterdam als ik vragen mag?
Ik ga binnenkort maar eens ff een kijkje nemen. Ik woon nu in mijn droomhuis in Oud-IJsselmonde. Hiervoor heb ik ook o.a. in deelgemeente Feijenoord gewoond, Groot-IJsselmonde en Noord. En jij?
Ik heb al zeker 8 jaar gelnagels. Geen idee wat n nieuwe set kost (dat is zooo lang geleden), maar opvullen kost 25 euro. Dit laat ik wel heel vaak doen, zeker om de 3 weken. Ben nogal pietluttig Ik had gelnagels toen mijn dochtertje geboren werd, dus ik weet niet hoe het is om een baby te verzorgen met korte nagels, dus ik vind het handig! Sinds ik voor justitie werk hou ik mijn nagels veel korter dan ik gewend ben, en dat is toch even wennen, voelt heel onnatuurlijk!
1. Ik heb Acrylnagels 2. Nieuwe set is 45,- en opvullen is 30,- Dit is incl nailart, steentjes, stickers enz. Mijn styliste werkt uitsluitend met producten van Mey Liang en TCI. 3. Ik merk er niets van tijdens de verzorging van Joey. Als je ze hebt moet je gelijk de dingen doen zoals normaal. Ga je geforceerd bezig, breken ze sneller heb ik geleerd. 4. Daar kan ik je niet aan helpen, ik kom uit Utrecht.
Ik heb gel en acryl gehad. Ik deed het zelf omdat ik de opleidingen voor gel en acryl gedaan heb. Nu heb ik geen kunstnagels meer omdat ik de tijd er niet meer voor neem om ze bij mezelf te zetten. Maar ik kon er alles mee en mijn ervaring is dat kunstnagels veel minder scherp zijn dan je eigen natuurlijke nagels, dus dat is dan weer handig bij het verzorgen van een kind. Ik begrijp ook nooit waarom mensen in de verzorging geen kunstnagels mogen hebben. Scherp zijn ze niet meer, en schoonhouden ligt aan jezelf..... Een goede salon in Rotterdam weet ik niet voor je, maar let er goed op dat de persoon die nagels zet een goede opleiding en goede producten gebruikt. Let er ook op of hij/zij schoon werkt. Dat je bijvoorbeeld je eigen persoonlijke, schone vijl krijgt. Want er zitten er een hoop tussen die je nagels alleen maar beschadigen omdat ze geen kennis hebben. En ik heb wat problemen gezien hoor: mensen waarbij de eigen nagels totaal weggevijld waren, en nagels in allerlei kleuren; groen, geel, wit enz. (nee geen nagellak, maar schimmels en bacterien)
Dames, Bedankt voor jullie reacties. Ik heb besloten om ze te laten zetten hoor. Ik heb morgenochtend een afspraak...... Groetjes, Wendy