Groeiachterstand

Discussion in 'Zwangerschap' started by Harper1987, Apr 3, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Harper1987

Harper1987 Actief lid

Sep 19, 2018
    331
    196
    43
    Female
    Na nieuws dat de nipt goed was morgen een GUO.
    Ben 14 Weken zwanger maar tijdens de termijn echo 9 dagen terug gezet. We weten dag van eisprong namelijk door de iui. De achterstand is al vanaf de eerste echo en verder heel constant. 2 weken na de iui ging ik hcg prikken die was op dat moment 17.(4weken zwangerschap) Zou het kunnen dat ik miss late innestelig of bevruchting heb gehad en dit de achterstand verklaard en ik miss korter zwanger ben. Vooral omdat de hcg waarde zo laag is.
    Vind het momenteel zo spannend dat ik echt opzoek ben naar verklaringen en positieve ervaringen.
    Heb vorige week dit vervelende nieuws gehoord ( dat dit een afwijking kan verklaren) en hoop dat ik snel duidelijkheid heb. Ben er geestelijk zo mee bezig.

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Bij mijn dochter had ik een positieve test voor mijn nod, bij de verloskundige was ik destijds een week terug gezet. (bijna onmogelijk lijkt mij, icm met vroege test maar oké ..) tijdens de 20 weken echo kwam weer groei achterstand van hoofdje en buikje aan het licht. Het zou idd kunnen duiden op een afwijking of syndroom maar omdat mijn combinatie test goed was, was die kans wel klein. (heb gekozen om geen vruchtwater punctie te doen) Later nog complicatie oligohydramnion erbij en stuitligging. Om die reden is ze vroeger gehaald. Mijn placenta is verder onderzocht die bleek toch niet goed doorbloed.
    Onze dochter had wat opstart problemen, maar is nu kerngezonde peuter :)

Misschien is het iets relatiefs
    " onschuldigs" ?

Share This Page