Hoihoi, Wij gaan binnenkort op wintersport, dus ben ik opzoek naar een goede zonnebril voor ons dochtertje (dan zal ze 8,5 maand zijn). Hebben jullie ervaring met de Baby Banz van Prenatal? Of een andere suggestie voor een goede zonnebril? Alvast bedankt!
wij hebben ook een BabyBanz. Onze dochter was 8 maanden toen ze het op had. Zij vond het prima. We deden het alleen op als we in de zee zwommen ivm felle zon, maar in de wagen etc. gewoon een petje, parasol etc. Bij ons is het opzetten, afleiden (zodat ze het niet direct weer van haar hoofd trok, en klaar .
Ik heb de ook de baby banz en wij zijn net terug van de wintersport. en ze vont het prima nou is Silver 5 halfe maand.en als ze hem niet op had deed ze steeds haar oogjes dicht.
Hier ook een Baby Banz, Emma trekt hem alleen steeds zelf van haar hoofd af. Verder zijn het wel hele goede brillen. Ze hebben ze in meer zaken te koop, op onderstaande link staan de verkooppunten: http://www.babybanz.nl/
Hier wilt ze hem ook niet op. Ze trekt hem zelf van haar hoofd af. een gewone bril vind ze wel leuk, maar dat vind ik weer niks....