Ervaringen met Baby Banz zonnebril

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Puck70, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Hoihoi,

Wij gaan binnenkort op wintersport, dus ben ik opzoek naar een goede zonnebril voor ons dochtertje (dan zal ze 8,5 maand zijn). Hebben jullie ervaring met de Baby Banz van Prenatal?
    Of een andere suggestie voor een goede zonnebril?

Alvast bedankt!

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb een babybanz, maar Dylan wil hem niet op.

3. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    wij hebben ook een BabyBanz. Onze dochter was 8 maanden toen ze het op had. Zij vond het prima. We deden het alleen op als we in de zee zwommen ivm felle zon, maar in de wagen etc. gewoon een petje, parasol etc.
    Bij ons is het opzetten, afleiden (zodat ze het niet direct weer van haar hoofd trok, en klaar ;) .

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb de ook de baby banz en wij zijn net terug van de wintersport. en ze vont het prima nou is Silver 5 halfe maand.en als ze hem niet op had deed ze steeds haar oogjes dicht.

5. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    luca was een jaar toen wij op wintersport gingen hij beviel toen wel daarna nooit meer opgehad..

6. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hier ook een Baby Banz, Emma trekt hem alleen steeds zelf van haar hoofd af. Verder zijn het wel hele goede brillen. Ze hebben ze in meer zaken te koop, op onderstaande link staan de verkooppunten:

http://www.babybanz.nl/

7. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Hier wilt ze hem ook niet op. Ze trekt hem zelf van haar hoofd af. een gewone bril vind ze wel leuk, maar dat vind ik weer niks....

Deel Deze Pagina