zelf het hartje luisteren!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bahar23, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb nooit het hartje niet kunnen vinden :)

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Zie onderschrift.
    Ben ondertussen 12 weken en 1 dag, bij de gyneacoloog heb ik het hartje al vaker horen kloppen, al vanaf 6 weken en 3 dagen.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    en er zijn zelfs kortingen op momenteel werk bij de kijkshop dus :D

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sam een gynaecoloog heeft een proffesioneel apparaat dus dat is anders dan de AS.
    Mijn gyn zei wel tegen mij dat het niet slim is om te kopen ivm hartje niet kunnen vinden.
    Maarja, de baarmoeder is zooo groot, en je hoort t alleen als de baby met de rug tegen jouw buikwand aan ligt.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wel toevallig dat die van mij altijd zo ligt haha (brave baby! hij kan nu al kunstjes hihi) ik heb een grote baarmoeder (groter dan normaal) en kan hem nog altijd vinden ..

en ligt ook niet aan kilo's want er zit toch aardig wat spek voor hier

Kan wel liggen aan gekantelde BM, placenta aan de voorkant, BM heel veel naar achter (richting rug)

6. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Imd, tuurlijk is doemdenken zonde van je tijd, maar als je er neiging toe hebt, kun je daar weinig aan doen. Als het in je karakter ook al zit je snel zorgen maken, heb je daar tijdens zs al helemaal last van. Ben er ook zo een. :(

Ja sorry, zag het later onderaan je banner staan Sam. Je bent nu wat dagen verder, misschien dat het nu beter lukt. En die app van de gyn is natuurlijk veel beter dan zo'n as inderdaad.

7. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb me voorgenomen het niet meer te gebruiken, het maakt je enorm onzeker en die stress kan ik wel missen.
    Morgen heb ik nekplooimeting dus dan zie ik mijn kleintje nog eens zwaaien naar me.

8. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Mooi! Dan hoef je ook niet lang te wachten voor een volgende afspraak met gyn of verlosk.

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    De nekplooimeting word bij de gynaecoloog gedaan, hier in Belgie ga je niet naar een vk maar om de 4 weken bij een gynaecoloog.

10. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    volgens mijn VK is zo'n ding niet echt aan te raden vanwege de signalen die dat ding afgeeft,t schijnt niet echt gezond te zijn voor je baby, je moet er ook niet dagelijks een kwartier lang mee bezig zijn, maar toch gebruiken ze bij ons in de praktijk zo'n ding vanaf 14 weken

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    wij gebruiken dat ding 1 x in de 3 dagen en dan nog geen eens 30 secondes. het is meer van : o ik hoor het hartje hoor jijhet ook. Mooi geluid he." dan zetten we hem alweer in de kast :)

Deel Deze Pagina