Ons zoontje word nu ingebakerd met een xl hydrofiel. Maar is er een doek/zak die hetzelfde is? Dus dat de armpjes strak zitten, maar de beentjes ook. Pacco hebben we,maar is niet strak genoeg bij de benen. Volgens het plaatje bakeren we hem nu in (volgens de dr karp methode) Maar hij trekt zich telkens los. Hij heeft er veel baat bij dus daarom ben ik eigenlijk opzoek naar hetzelfde, maar dan met klittenband / als zak ofzoiets wat naar hem aan te passen is qua strakheid.
Deze methode hielp het beste bij onze dochter.. We hebben ze geloof ik allemaal geprobeerd, Swaddle-me, puckababy en de pacco. Alles krijgt ze los.. Swaddle me krijgt ze heel makkelijk los evenals de puckababy. Voor de pacco moet ze wat meer moeite doen. Misschien grotere hydrofiele doeken kopen?
Hij kan zn beentjes nog wel gewoon bewegen hoor Maar hij heeft minder ruimte dan bij bijv de pacco. De doek zit nu echt tegen zn voetjes aan en kan ze minder ver omhoog doen dan bij de pacco. Swaddle me trekt hij ook los Ik heb al hele grote hydrofiele (1.20 x 1.20) We moesten zo inbakeren op advies van zh (zoontje is afgelopen week opgenomen geweest) en daar trok hij zich ook al los. Hij is al heel sterk in zn armpjes
Vlgens mij is pacco de strakste doek, hebben wij lang gebruikt, ik vond m niet heel los hoor bij de benen. Je kunt het onderaan vaststrikken en dan zit ie goed vast! Maar de beentjes moeten wel in de kikkerhouding kunnen liggen en dat lukt bij de Pacco. Waarom wil je het strakker bij de beentjes?
Ik ken eigenlijk alleen de pacco, dus heb helaas geen suggestie. Succes verder! Wat vervelend dat je zoontje in het ziekenhuis heeft gelegen!
Pacco zit echt te los helaas. Of ik doe het verkeerd.. Hij heeft daar nog teveel ruimte in onder zn voetjes Zonder inbakeren slaapt hij niet helaas En alleen zije armpjes is ook niet voldoende. Hij heeft die begrenzing nodig, zonder dat blijft hij maar krijsen Zodra ik hem inbaker is hij stil
Heb je de pacco piccolo? Hier al gekeken? Ikbenmama.nl: Het eerlijke en eigenzinnige webwarenhuis voor de (bijna)mama van nu en haar uk!
Wij hadden een puckababy,en wurmde zich daar ook uit...(uit elke doek die we hadden) Hij was ook een onrustige slaper,na 3 maanden kwamen we erachter dat hij het prettiger vond op zijn buik te slapen toen zijn hoofdje sterk genoeg was... (en over was het) Heel vervelend meis... succes!
De pacco zit echt super strak! Doe je hem wel.goed aan? Ik weet niet ho oud je kindje is? Het alternatief van bakeren was hier op de buikslapen. Nogmaals weet niet hoe oud je kindje is, maar wilde het toch even vermelden
Het cb adviseerde bij het huisbezoek dat als de hydrofielen te klein werden we een laken (bij bijvoorbeeld zeeman) op maat moesten knippen. Heb je dat al geprobeerd?
Hier de mum2mum mogen lenen van iemand omdat F. Zich ook los kreeg uit de Swaddle me. Deze was erg fijn!
Wat je kan doen bij de pacco als die te veel ruimte heeft bij de beentjes om er hogerop een touwtje onder te doen net onder de voeten. Er zit een touwtje aan maar dat zit natuurlijk op een vaste plek. Dus als je een korte baby hebt kun je met een extra touwtje hem hogerop vastmaken. Ik vind het wel ongelofelijk dat een baby zich uit de pacco kan werken. Ik heb bij mijn oudste met doeken gebakerd en de jongste dochter met de pacco. Het waren grote sterke baby's maar het is ze echt nooit gelukt om er uit te worstelen. De pacco moet echt niet te groot zijn anders werkt het niet. Ook moet hij echt strak zitten bij de armen. Bijna op het zielige af. Dat geldt overigens ook voor bakeren met doeken. Het moet echt superstrak anders wroet de baby net zo lang totdat de armen er uit zijn. Die ruimte moeten ze gewoon niet hebben.
Hier ook vanaf 2/3 weken de pacco piccolo gebruikt voor een paar weken. Hij kreeg echt z'n armen niet los en hij bewoog echt heel veel. Klopt dat hij bij z'n benen wat teveel ruimte zou kunnen hebben, omdat de doek nog wat lang is, dan zou ik doen wat hierboven ook al gezegd werd: Een extra touwtje vlak onder z'n voetjes doen, zodat hij minder ruimte heeft.
Hier Puck-a-Baby gebruikt tot 3 maanden, daarna werd hij onrustig van het ingebakerd liggen en wilden lekker met zijn armpjes en beentjes wijd liggen. (ziet er zo schattig uit). Armpjes zitten stevig en de beentjes hebben beperkte bewegingsvrijheid. Ik heb op de zelfde wijze gezwachteld (met kleine en grote doeken), wilde het mijzelf makkelijker maken en heb toen een puck-a-baby kunnen lenen en later zelf gekocht.