ik ben even heel benieuwd naar ervaringen! Ik ben zelf sinds 1.5 ronde aan deze capsules. Ik hoor om me heen dat het positief kan werken, helaas kan ik er alleen maar gesloten topics over vinden Wie van de zwangere of al mama's hebben dit gebruikt? En had jij het idee dat het hierdoor kwam? Wij zitten nu in ronde 11, en ik lees in de oude topics dat vele binnen 3mnd zwanger waren, zou het toeval zijn OF zal het echt geholpen hebben? Ik ben benieuwd, en hoop dat jullie een reactie willen geven Liefs, Bezig bijtje
Ik wou het ook gaan gebruiken, maar ik hoorde vaak dat je een grotere kans op een miskraam zou krijgen dan. Dus nee ik heb besloten het niet te gebruiken. Succes met zwanger worden meid.
Oh? dat heb ik nog nergens gezien/gehoord/gelezen. Wel van de monniks. maar niet van deze Ik lees tot nu toe via een oud topic alleen nog maar posi verhalen... Nog meer meiden??
Nee hoor... tarwekiemolie kun je zeker gebruiken tijdens zwangerschap (theunisbloemolie niet) het zorgt zelfs voor een goede innestelling. Ik heb het gebruikt 4 weken en: zwangerrrrrrrrrrrrrrr Helaas een mk, maar zeker niet door deze capsules Ik gebruik ze nu weer ik geloof er in * op google staan idd veel positieve verhalen
Ik heb ze gebruikt tijdens de laatste zwangerschap, meteen zwanger na de curretage! Miskraam is lariekoek! Juist de meiden met herhaalde miskramen (onderandere ikzelf) gebruiken dit júist om een miskraam te voorkomen. Je doorbloeding is beter waardoor de innesteling ook beter is. Voor de man is trouwens Multi krachtig alles in 1 (etos) aan te raden!
Dankje voor je reactie Ik wilde ook al zeggen dat ik over miskramen daardoor nog niks gelezen had! Ja voor de man heb ik nu van kruidvat huismerk van hetzelfde ook die slikt hij netjes sinds vorige eisprong.... mijn eitje is vandaag gesprongen! Op het wachtbankje voor 12-14 dagen... ben heeel vbenieuwd!
Ik ben 4 keer zwanger geweest, dat duurde steeds minimaal een jaar voordat het zover was, toen ben ik tarwekiemolie en mijn vriend ook nog etos alles in een krachtig en selenium en zink gaan slikken. En de eerste ronde was ik meteen zwanger! ik weet niet of het daar aan heeft gelegen natuurlijk maar mijn gevoel zegt van wel!! veel succes hoop dat je snel zwanger bent!