in slaap huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dorianne, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn dochter huilt zichzelf in slaap, ooit is dit 1 minuut ooit zijn dit er 10. Is ze op een vreemde plek dan kan dit langer zijn.
    Geloof me, dit heeft ze nodig, als ik haar oppak, troost, knuffel of op schoot neem dan begint ze steeds harder te huilen en uiteindelijk begint ze te krijsen en duurt het langer voordat ze slaapt. Het enige wat helpt is de maxicosie (als ik rondjes loop met maxi-cosie) maar hier kan ze natuurlijk niet de hele dag in slapen.

Nu vroeg ik met af of meerdere kindjes dit hebben en wanneer ze
    niet meer in slaap hoeven te huilen?

2. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    hey,
    ja mijn kleine heeft dit ook...en het word alleen maar vaker, ook vaker nu in zijn slaap en soms ga ik heel heel voorzichtig toch even spieken en dan is ie dus echt gewoon aan het slapen of als ik toch twijfel ga ik bij de deur bovenaan de trap zitten maar soms kan het ook best lang duren, 10 minuten...tenminste ik hoor wel eens over 20 minuten maar dat vind ik wel naar haha maar mischien wen ik er wel wat beter aan uiteindelijk
    maar goed, ja dus haha :p
    hier word soms ook in slaap gehuild

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn jongste heeft het, maar sinds hij de speen pakt, krijg ik hem daarmee direct rustig en valt hij direct in slaap. Hij gaat wel nog steeds standaard huilen als ik hem zijn slaapzak aan trek en hem in bed leg (op dat moment pakt hij de speen nog niet). Ik vind het wel vervelend dat hij dit doet, maar ik heb het nog op geen enkele manier weten te voorkomen.

Ik ben ook wel benieuwd wanneer kinderen hier overheen groeien ;) Ik ben bang dat het erg lang kan duren.

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier doet Esmée dat ook.
    Ene x slaapt ze direct, soms even huilen ( meer jengelen), soms duurt het wat langer.

Ik luister altijd naar het soort huil dat ze heeft en dan besluit ik wat ik doe.
    Als ze echt over haar toeren gaat , ga ik er wel naar toe maar als het mopperen/jengelen is dan laat ik haar even 9 van de 10 x slaapt ze vrij snel in.

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Slaapzak aan doen en in bed leggen is geen probleem, als ik 1 minuut beneden ben begint ze pas te huilen.
    Dit doet ze ook alleen maar overdag :(
    Na de laatste fles (20.00 uur) doet ze dit bijvoorbeel niet. Als ze 's nachts kwam voor voeding huilde ze ook nooit...;)
    Ze heeft overdag ook geen vast slaaprimte.

Deel Deze Pagina