Herkenbaar?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lilo77, Jan 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ons dochtertje van 4 mnd lijkt alleen in slaap te vallen als 1 van ons er bij blijft zitten tot ze slaapt. We zeggen dan niks maar zitten gewoon erbij en lezen een boekje. Dan wordt ze rustig en valt in slaap.
    Is dit een fase? We zijn namelijk bang dat ze straks helemaal niet meer zelf in slaap kan vallen, of gaat dit over?

2. Amytje

Amytje Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    1,044
    25
    48
    Female
    Midden Nederland
    Niet herkenbaar, maar ik zou haar hier niet aan laten wennen als ik eerlijk mag zijn...
    Anders slaapt ze misschien straks helemaal niet meer in als 1 van jullie er niet bij zit?!

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Herken het niet, maar zou haar er inderdaad niet aan laten wennen.
    Misschien heeft het te maken met de 19 weken sprong? Slecht slapen hoort daar wel een beetje bij. Als mijn dochter niet wil slapen halen we haar weer even uit bed. Paar minuutjes knuffelen en dan weer naar bed. Dan gaat ze gewoon slapen.

4. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

Nov 27, 2011
    1,098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    voor mij niet herkenbaar...ik zou er gewoon nog lekker even bij blijven zitten als ze dat fijn vindt hoor...:) ze is nog zo jong...dat alleen slapen komt toch wel goed op den duur?

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Vergis je er niet in dat ze, hoe klein ook, maar al te goed in de gaten hebben wat er gebeurt :) Kleine slimmerds zijn het. Geloof niet zo in verwennen op deze leeftijd, maar gewennen gaat zooo makkelijk ;)

Share This Page