Ik heb teva sandalen gehaald voor mijn zoontje van 21 maanden. Het betreft de volgende: http://www.tonnotermans.nl/media/catalog/product/cache/1/image/54e9f18a490af2c87380314df9fd6507/t/e/teva_hurricane_is_dinoblauw.jpg Nu is het zo dat ik er een goed gevoel bij heb. In de schoenenwinkel gaven ze aan dat er een goed voetbed in zit en dat de "klik" achterin (bij de hak) zit zodat hij minder snel zal vallen. Ik stuurde leuk een foto naar sm van de sandalen en krijg meteen berichtjes als "bieden die wel steun? lijkt me niet goed" waardoor mijn nekharen overeind gaan staan. Ik ben de volgende website tegen gekomen: Schoenen en steunzolen - Kinderorthopedie.nl Maar wie kan mij nog meer helpen aan positieve verhalen (liefst van een orthopeed) over teva's? Zl liep er goed op leek het gisteren, maar ik begin nu te twijfelen.
Wij lopen al jaren op Teva's, worden juist aangeraden als goed voor de voeten! Ik heb met ateva's nauwelijks rugklachten meer.
De fysio van mijn zoon zei dat het afhankelijk van het kind is mijn zoon zet zijn voetjes nog heel erg naar binnen. Daarvoor bied de hak vd teva niet genoeg steun. Het gaat erom dat de hak de voet op de juiste positie zet. Nou kon het ook geen kwaad zei ze dat hij ze heeft. Maar hem er niet de hele zomer op laten lopen. En sommge kindjes (ook volwassene zei ze), hebben gewoon net die extra steun wel nodig.
Wat betreft je sm, vraag haar eens waarom ze dat vindt en leg haar bovenstaande uit. Niet gelijk op de kast gaan ziten hoor ze bedoeld het goed en omas hebben nou eenmaal vaak een aparte vorm van bezorgdheid
teva's staan juist bekend om hun goede voetbed. ik koop geen gewone sandalen voor mijn dochter maar juist tevas om die reden.
Voor mijn jongste zijn.tevas echt ongeschikt voor de.oudste perfect. Echt afhankelijk van de voet ook. Een goed voetbed zegd niet alles. 1 voetbed 1000 verschillende voeten
Hier ook teva's en zoontje loopt er prima op. Geeft volgens mij wel voldoende steun. Nou loopt hij er vooral buiten huis en tuin op en thuis gewoon lekker op blote voetjes.
Voor het eerst Teva's gekocht voor mijn zoontje, hij loopt/rent er heerlijk op! Inderdaad hier ook vooral buiten en binnen lekker op zijn blote voetjes.
Mijn zoontje loopt een beetje moeilijk (vermoedelijk evenwicht) maar loopt desondanks goed op zijn teva's. Dus als je kind goed loopt zou ik me geen zorgen maken, het zijn gewoon goede sandalen. Ten tweede loopt je kind er niet dagelijks op. Vorig jaar hadden we deze Teva Psyclone 2 baby sandalen De Wit Schijndel Nu hebben we "gewone" maar vind bovenstaande mooier aansluiten. Daarbij zijn ze zachter en geven geen drukplekken. Ook schuift het voetje er minder in. Wat je sm betreft, vroeger was natuurlijk het advies dat schoenen stevig waren. Zo kreeg mijn vriend standaard timberlands en had ik ook stugge, stevige zgn. ondersteunende schoenen. Nu is dat advies wat veranderd. Je zou ev. een podoloog kunnen bellen maar als je zoontje verder geen loopproblemen heeft zou ik me vooral niet te druk maken en ze gewoon kopen of in ieder geval gaan passen in een winkel, je ziet vanzelf of hij er goed op loopt (natuurlijk moet hij eerst wel aan sandalen wennen). Succes, wij zijn er in ieder geval erg blij mee!
mika heb ook teva's het begin moest hij ff wennen.loopt er nu goed op.heerlijk in dichte schoenen krijgt hij als het warm is zweetvoeten
Bedankt voor al jullie reacties! Zoonlief liep er gisteren prima op Ik heb idd een professional gemaild en krijg nog antwoord. Hij zal er ook niet 24 uur per dag lopen, maar met warm weer is het toch wel lekker om blote voetjes te hebben
Mijn oudste loopt vanaf haar 1 jaar elke zomer op teva, fijne schoentjes! Nooit blaren of iets gehad ervan..... Mijn jongste dan weer wel, maar zij heeft ook haar eerste paar teva's.....
Hier ook teva! Vorig jaar leren sandaaltjes gekocht en na twee weken die in de vuilnisbak geknikkerd omdat ze haar hele voeten kapot liep en heel snel weer teva's gehaald. Teva sandaaltjes bieden ondersteuning waar ze ondersteuning moeten geven en zijn lekker soepel zodat de voet goed kan afwikkelen. Heb een aantal clinics van teva bijgewoond waar uitleg werd gegeven over de sandalen