hey dames, heb ff een luiervraagje(als dit verkeerd staat,verplaats het maar) mijn jongste zoontje word elke morgen kleddernat wakker omdat zijn luier helemaal doorgelekt is,hij is een buikslaper heb echt al verschillende luiers geprobeerd, zoals pampers(lekte hij ook door) etosluiers=zelfde verhaal kruidvat=ook het zelfde aldi en lidl ook wie weet er luiers die niet doorlekken?? kan hem elke morgen schone romper aangeven
Je hebt speciale inlegluiers te koop. Die kun je in de luier doen, lijkt wel op kraamverband. Misschien is dat de oplossing.
denk maatje groter,en een uur voor het slapen geen drinken meer,evt wel nog flesje melk,maar geen sapjes enz mis wat strakker? omdat ze meestal wel bolle buikjes hebben als ze naar bed gaan,en dat word dunner naarmate de nacht,en lekt het er voor uit
gister was het oppas meisje er, en die had de luier al omgedraaid omgedaan, maar vanmorgen weer zeik nat dus
hier zit hij u op maat 5,hij is 9kilo denk dat maatje 6 wel werg groot is gelijk want maatje 6 heeft zijn oudere broer van bijna 3jaar heeft iemand toevallig ervaring met de bumblies??
Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, maar hoorde van iemand wiens kindje veel dronk en dus ook doorlekte 's nachts, dat zij hem over zn luier nog een luier in 1 maat groter erover aan deed en dat dit goed hielp
Hier was altijd de oplossing c1000 luiers. Totdat ze ze vernieuwd hebben en ze nu waardeloos zijn. Grotere maat helpt ook vaak. Ookal is dat dan maat 6. Wellicht 1 keer proberen met de luier van de grote broer?
huggies heb je die eens geprobeerd was er eerst altijd op tegen maar ben zelf maar is gaan kijken bij action zijn ze altijd 4,95 dus geen geld haha mijn dochter is ook buikslaper en heb tot nu toe nog een lek gezien en gevoelt
Oh ja huggies, die zijn vrij hoog ook. Hier werkte het niet omdat mijn kids vrij dikke billen hebben en huggies zijn smal.
Mijn zoontje werd begin dit jaar ook een poos helemaal nat wakker. Ik deed hem een schone luier om wanneer wij naar bed gingen, hij sliep er lekker doorheen, werd niet wakker. De volgende ochtend was hij niet doorgelekt. Na een paar maanden was dit ook weer over en hoefde ik hem niet meer te verschonen als hij sliep.
hier word meneertje wakker als ik zijn luier zou verschonen en dan wilt meneertje ook niet meer slapen
Is de luier niet te groot? Als je kindje 9 kilo is en je doet maat 5 aan. Die gaan vanaf 11 kilo. Ik weet het verder ook niet hoor ik zeg ook maar wat.