Hallo dames, Ik ben op zoek naar tips om zelf een inbouw kast te maken met schuifdeuren. Ik heb zelf een man met 2 linker handen en om niet in een programma te komen als help mijn man is klusser doe ik het gewoon allemaal zelf. Nu ben ik aan het zoeken geweest op internet, maar kan niet echt tips vinden. Wel steeds dezelfde site waar ze een kast op maat maken, maar dan zijn we 1200 euro kwijt en dat vinden we echt teveel. Wie kan mij helpen? Of zijn er weinig dames hier die het klussen zelf doen?
Hooi, Ik wil binnenkort deze inbouwkast voor ons maken. Ana White | Build a Master Closet System | Free and Easy DIY Project and Furniture Plans Staat helemaal uitleg enzo bij wel in het engels. Deuren zitten er niet voor, maar een schuifdeursysteem verkopen ze bij de bouwmarkt ook wel enzo. Maar verder super site met allerlei andere zelfmaak meubels ook.
Ziet er goed uit. Moet dan zelf wel alles bij elkaar zoeken in een bouwmarkt of is dit een compleet pakket? Sorry Engels is niet zo goed...
Kennen jullie geen handige man in de omgeving die iets moois voor jullie kan maken? Welke regio wonen jullie? Die van mij is namelijk erg handig..als ik dat zo mag.zeggen