Hoi hoi, Wie moet er nog meer een weekje wachten tot testen???? Wij gaan nu voor een tweede, en zijn nu in ronde 4.... Deze keer vind ik het spannend, ik voel me nu al anders in tegenstelling tot de eerdere maanden. Heb last van steken en een zwaar gevoel in de onderbuik en heb weinig eetlust. Maar ja... even afwachtten nog.... Groetjes YanaLayli
Nou we zijn weer een dagje dichtebij, lekker gewerkt vandaag even afleiding. de rest van de week lekker in de tuin aan de slag en hopen dat het weekje zo voorbij is. maar iemand enig idee vanaf wanneer je kunt testen??
oh dan zou ik morgen al kunnen testen... maar ik denk dat ik voor de zekerheid wel wat langer ga wachten als het negatief is blijf je nog in onzekerheid. Maar met welke test zou dat het beste kunnen dan?
Ik mag ook maandag testen. Maar ik denk dat ik echt al eerder ga testen, ik word zo chago van het wachten! Eerder zou dan zijn: zaterdag. Niet eerder, want ik heb al vaak gelezen dat het weer negatief kan zijn op je NOD en dat wil ik mezelf niet aandoen.
Ik wordt juist sjago van een omo-witte test. Morgen start een nieuwe ronde (alle tekenen aanwezig) en mocht het niet zo zijn test ik de later in de week wel.
Als ik alle tekenen houd dan ga ik ook zaterdag testen Ik heb echt het idee dat het deze keer raak is ik weet niet waarom, ik had de eerdere maanden niet de neiging om eerder te testen. Wij gaan nu voor een tweede, en uit ervaringen van de eerste ga ik niet meer zo vaak eerder testen (toen was het pas met ronde 13 raak) ooooh spannend
nou, ik heb een tijdje niks laten horen... ff een korte up-date: ik heb een gtest gedaan 4 dagen voor mijn nod. NEGATIEF en toen ik 1 dag over tijd was weer... NEGATIEF Vandaag 4 dagen overtijd weer... Jaaa ZWANGER)))) een licht maar duidelijk genoeg streepje. Had ik het toch goed Yana word grote zus
WAUW!! Super meid! Gefeliciteerd Zo zie je maar dat het wachten toch werd beloond Ik weet niet zo goed wanneer ik kan testen aangezien ik niet weet wanneer mijn NOD is Ik zal maar ergens op 30 dagen gokken en misschien dat ik dinsdag een testje doe terwijl ik o zo goed weet dat ik beter kan wachten Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Geniet lekker van je zwangerschap. Ik kan vanaf maandag testen wil ergens heel graag testen als de ongi weg blijft natuurlijk. Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat hij omo-wit blijft Nou ja eerst maar eens op naar maandag. Wel super dat jou voorgevoel dus wel klopte liefs catje
nou Catje, Ik had dus ook al eerder getest, omdat hier op het forum de meeste al adviseren dat je al eerder kunt testen, had ik dus ook gedaan omdat ik z'n voorgevoel had, maar helaas negatief. Op de dag van mijn menstruatie heb ik ook gestest, ook negatief. Ik zou gewoon even wachten, die 2 teleurstellingen waren niet leuk. En de verassing des te groter als je toch overtijd raakt en dan een POSI test in handen hebt. Maar gewoon doen wat je hartje je ingeeft, en succes meid
@catje1981 Mijn nod is morgen, maar ik wil ook op zn minst tot maandag wachten. Mijn laatste zwangerschap (MK met 5w), heb ik met 3 dagen overtyd getest en toen was het een vry licht streepje. En mijn eerste zwangerschap heb ik met 5 dagen overtyd pas getest (omdat het niet gepland was), en toen was het echt een knaltest. Ik wacht dus liever wat langer af dan dat ik echt moet gaan zitten turen of dr nou wat staat of niet. Wel om gek van te worden, dat wachten!