Hoi, Ik vroeg mij af of jullie er net zo lang/ snel langzamer of snelller over hebben gedaan bij een tweede of volgende zwangerschap? Wij zijn begonnen voor een tweede en heb zo'n gevoel dat het ook deze keer wel een tijd kan gaan duren... Ik hoor graag jullie verhalen! liefs bbl
Ben ook wel benieuwd... Van dochter in de zevende ronde zwanger... Nu niet echt bewust bezig maar we zien wel even hoe het loopt. Had veel last van pil dus snel weer mee gestopt.
Bij de eerste bijna 3 jaar over gedaan bij de 2 in ronde 1 helaas miskraam en nu 3e ronde na de miskraam weer zwanger.
hoi hoi.. Bij ons eerste kindje was het in ronde 3 raak.. en ben nu zwanger van de 2e en die was in ronde 5.. Moet wel zeggen.. respect voor alle mannen en vrouwen die er veel langer over hebben moeten doen om hun wens in vervulling te laten gaan.. Bij ons was het natuurlijk erg snel.. maar nog voelde elke maand een eeuwigheid te duren.. lfs Sonja
Van eerste kindje in ronde 19 zwanger Daarna in ronde 1 (miskraam) ronde 5 (dochter*, is overleden) ronde 2 (vroege miskraam) ronde 1 (zoon) Dus zeker een heel stuk sneller hier na mijn eerste maar wel meer pech gehad en miskramen en overlijden van mijn dochtertje..
Bij de eerste in ronde 1 zwanger Daarna weer in ronde 1 zwanger maar dit werd een miskraam Na de miskraam meteen weer zwanger Ik was dus 3 keer over in 1 keer zwanger Nu zitten we weer in ronde 1 en pfff wat vind ik het spannend ! Ik geloof er niet in dat we dit geluk weer hebben ! En ik vind nu 2 weken wachten om te testen al een eeuwigheid duren haha maar ik zal heel blij zijn als we binnen 6 maanden zwanger mogen worden
Bij de eerste 3e ronde. Bij de tweede 4e ronde, maar dit werd helaas een miskraam. Na de miskraam zat er nog 1 ronde tussen en toen weer zwanger.
Bij de eerste 1e ronde. Toen 1e ronde miskraam, 2e ronde zwanger van de 2de en nu bij de 3de 4e ronde miskraam en 5e ronde zwanger... dus heel snel bij alle 3
Van mijn dochtertje zwanger in de 12e cyclusronde. Voor baby nr 2 zijn we nog steeds bezig. Uit mijn hoofd weet ik niet eens meer in welke ronde we zitten . Ik houd het bij in mijn onderschrift; zoals te zien is zijn het er flink wat.
Het loopt allemaal nogal uiteen. Ik was van mijn zoontje in de 8ste maand zwanger en we starten nu voor beebje nummer 2 dus ben benieuwd.
Bij de eerste en de tweede in de vierde ronde zwanger, al had ik er bij beide op gerekend dat het langer ging duren (omgevingservaringen) en bij de derde door omstelling van pil.... direct zwanger.
Bij de eerste, meteen raak, helaas vmk. Daarna meteen weer raak, dus in totaal 2de ronde. Nu zijn we al bezig met ronde 6, en hopelijk snel raak.
Ik ben ook erg benieuwd, onze dochter ronde 13 met clomid. En nu bezig voor een brusje...lees goede verhalen over een tweede zonder mmm en dat het "snel" kan zijn maar we wachten af...nu in ronde 1