oh dat is wel fijn dat hij daar zelf over begon! ik heb gelezen dat spuitjes van de kruidvat wel prima zijn, weet zelf nog niet zo goed. Je hebt ook met een slangetje volgensmij maar weet niet of dat fijner is. Ben er nog niet mee begonnen. En jij?
Gewone spuitjes en een urinecontainer om het op te vangen. Die met die slangetjes zou je moeten inbrengen via baarmoedermond.: maar zou niet weten hoe je dat moet mikken..
ja het lijkt mij ook niet zo prettig.. denk dat ik inderdaad gewoon spuitje doe, hoeveel ml spuitje gebruiken jullie?
Nu 3 ml (maar dat is omdat ik die nog had liggen) ik moest het in 2/3 keer inbrengen ik ga deze week om 5 of 10.. even kijken naar de grootte enzo.
Oke slim dan kan ik beter ook meteen 5 of 10 halen. Misschien haal ik ze wel gewoon allebei, kan ik even kijken wat fijner is
Het hoeft overigens niet met een tussenstap via het potje, in de States wordt wel vaker de variant met enkel een spuitje gebruikt. Zie bijlage. Mijn advies is toch vooral ook te kijken naar wat je man nog leuk vindt, als je het echt vaak gaat doen is de lol er bij hen ook snel af en dan krijg je alsnog problemen om tot een erectie of orgasme te komen.
ja precies dat wil ik ook voorkomen inderdaad.. zonder potje lijkt me alleen iets lastiger maar misschien dat ook even uitproberen, dankjewel!
Lief dat je het vraagt! Wij zijn nog niet begonnen, mijn fysio heeft nog hoop dat we over paar maanden gemeenschap kunnen hebben. Ik ga wel binnenkort alles in huis halen, omdat ik er ook niet te veel druk op wil leggen. Ben wel gerustgesteld dat het wel goed komt, of dat nou op de natuurlijke manier of via insemineren gaat. Denk wel dat het insemineren word, want mijn fysio had het over voor het trouwen maar dat is al in april. Lijkt me wel erg snel ineens haha! Maar wie weet! En met jou?
Goed om te horen dat je er wat rust in hebt! Hier gaat het goed hoor.. net terug in Mn volgende wachtbank. Dus duimen draaien maar weer!
Ik denk 17 januari.. maar hoorde hier weer dat het 20 is omdat je altijd 14 dagen na eisprong moet tellen.. maar mijn luteale fase is 10.. Dus ik zie het wel haha
Oh haha ja hoor inderdaad 14 vaak, maar denk per vrouw verschillend. Misschien wel gewoon van 20e uitgaan, dan ben je misschien over tijd en weet je het zeker!