Zelf inseminatie tips

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 25jarige, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Als hetzelfde potje en spuitje meerdere keren gebruikt wordt, dan zou ik t wel uitkoken :)
    Eerste keer zou t idd steriel moeten zijn.

2. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    ik kwam dit topic zomaar ff tegen en heb even nieuwschierig gelezen.. maar respect voor jullie!
    hopelijk brengt dit allemaal zwangere dames voort, en worden ziekenhuisbezoeken bespaard!!! :)

3. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Hallo 25 jarige.

Mijn vriend en ik hebben eind maart onze eerste ZI gehad.

Voor de nieuwsgierigen onder ons. Mijn vriend is wegens zaadleider onstekingen gesteriliseerd. Long long time ago.

Wij kregen als tips:
    Schoon bakje en spuitje. Uitkoken is niet noodzakelijk hete kraan is voldoende maar gebruik geen zeep! Dat dood zaadcellen en irriteert de vagina als er resten achterblijven.

Blijf 10-20 minuten liggen met de billetjes/benen omhoog

Spuit t spuitje rustig leeg. Omdat t spuitje minder vult dan een man en je knalt de spuit leeg loopt t er zo uit.

Probeer niet tegen bmm aan te komen of zelfs in bm te inseminere.deze is extra doorbloed en bij aanraking kans op minimaal bloedverlies en bloed dood zaad.

En zorg voor een orgasme na t inbrengen, dit helpt door samentrekken e.d. het zaad naar binnen geleiden.

Veel succes en ik ga morgen testen. 11 dagen na eisprong en redelijk wat symptomen.
    Erg spannend!

4. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Wij gaan voor gewoon klussen. Ik heb echter vaginisme en als de druk van de eisprong er zeg maar bij komt kan het niet lukken. Gewoon is vaak al lastig. Dus we klussen zelf en op de dag van de eisprong met ZI. Om de spanning eraf te halen. Mijn man en ik maken daar ook iets speciaals van en doen dat echt samen.

Deel Deze Pagina