hoi dames ik ben ongesteld geweest van 13 maart tot 20 maart. gisteren heb ik gemeenschap gehad. Vandaag kom ik er achter dat ik bloed verlies. is dit innestelingsbloed? of is er iets anders aan de hand. Wil graag weten hoe jullie erover denken.
Je zou dan wel een korte cyclus moeten hebben deze maand. 14 maart was mijn 1e dag van mn laatste menstruatie, woensdag was mijn vruchtbaarste dag, gister mijn eisprong ( er van uitgaande dat mijn cyclus 28 dagen duurt)
Eerste dag van je laatste menstruatie:13 maart 2013Een beetje vruchtbaar:21 maart 2013Vruchtbaar:22 maart 2013Erg vruchtbaar:23 maart 2013Eisprong:24 maart 2013Innesteldag:29 maart 2013Vanaf hier kun je testen:7 april 2013Vermoedelijke bevallingsdatum:15 december 2013 Dit is uitgerekend met de calculator op zp, je zou dan uitkomen op een cyclus van 25 dagen.
hoi dank je wel, alleen is het wel zo dat mijn vorige cyclus heel lang is 63 dagen, maar komt goed ik hou het in de gaten en anders dinsdag huisarts bellen. 13 maart was mijn eerste dag van mijn laatste ongi. wat betekent zp ?
Kan het mis hebben maar volgens mij vindt er nog geen innesteling plaats 1 dag na bevruchting. Dit zou dan wel heel vroeg zijn.
misschien is er een adertje geknapt bij de gemeenschap. niet heel raar en komt vaker voor. misschien heb je een eisprong gehad waardoor je wat bloedverlies hebt. dat kan ook nog.
natuurlijk, ben van plan om dinsdag de ha te bellen. omdat het mijn eerste keer was, dat ik bloed verlies had.
hoi meiden vandaag naar de assistent gebeld van de dokter. zei zij dat ik een doorbraak bloeding heb gehad. ik moest het als een ongi zien die 2 dagen duurde. groetjes