Hi meiden, het is echt killing. ik zit nu 7 maart moest ik ongesteld worden. maar de rode duivels blijven weg. zelfs geen symptomen van de ongesteldheid. Maar op NOD getest, negatief. 4 dagen na NOD getest, negatief. 8 dagen na NOD getest en nog steeds omo wit. Ik heb mezelf voorgenomen om zaterdag pas weer te testen. Hopelijk zie ik dan iets. Ik heb zaterdag een groot feest dus wil weten of ik kan drinken of niet. maar dit wachtbankje is wel slopend hoor. Ervaringen en advies zijn welkom!
Weet je wanneer je eisprong was? Misschien heb je een keer een langere cyclus? Heb het zelf ook een keer gehad..
Ik heb bij mijn 2e pas 10 dagen na NOD een tuurtest gekregen, 12 dagen na NOD een duidelijke positieve test. Had al wel 14 dagen kwaaltjes, dus ik werd langzaam beetje gek, voelde me zo zwanger! Maar dat was ik dus ook. Bij termijnecho een week teruggezet, ik was minder lang zwanger dan gedacht. En dat verklaart dus ook waarom het zo lang duurde... Heb ook wel eens gehad een flinke uitschieter in mijn cyclus gehad. Normaal 28-32 dagen, die cyclus duurde 44 dagen... Toen overigens geen kwaaltjes (en ook geen pms), dus had niet idee dat zwanger was. Veel succes met afwachten.
Ik weet niet wanneer mijn eisprong was. Of is geweest, als die al is geweest. Ik heb wel wat symptomen maar soms vraag ik me af of dit in mijn hoofd zit. Let nu echt overal op. Elk krampjes of steekje denk ik oh oh. Terwijl ik pds heb dus heb altijd kramp en steek. Dus tja. En mijn borsten zijn wel opgezet maar dat zijn ze ook als ik ongesteld moet worden. Ik wil mezelf geen valse hoop geven..... Blijft moeilijk dit wachten, de onduidelijkheid....